۱۳۹۲ اسفند ۲۳, جمعه

کلیپ 203 / ترانه «قیصر» با صدای داریوش

کلیپی که امروز گروه قدیمی ها برای شما در نظر گرفته است، ترانه «قیصر» با صدای داریوش است.




بهروز وثوقی

۴ نظر:

نریمان - ز گفت...

سلام ، اگرچه این تصویر زیبا وسینمایی لحظه ای ، از قیصر بی نظیر و خاطره انگیز است ، اما افسوس که کیفیت خوبی ندارد. (به دلیل بزرگنمایی ) تصویر اصلی دراندازه بزرگتر اگر موجود باشد خیلی خوب و زیباتر است وقابلیت پوستر شدن دارد .
همین چهره وزیبایی ونفوذِ چشمان ونگاه سینمایی ست که چهل و شش سال است عاشق و دردبدر مان کرده.

سید . د . ش گفت...

بسیار عکس قشنگی ست . اگر از این نمونه عکس های بهروز دارید لطفا ً دریغ نکنید . تصاویر قدیمی سیاه وسفید غم غربت بیشتری دارند . (غربت در دنیای کنونی و رفتن به رؤیای قدیم که جوان بودی ولذت داشت همه چیز وسینما وقهرمان رؤیاهایت بهروز .... )
با آرزوی سلامتی وشادی برای بهروز عزیز و دوست داشتنی ،
بهروز جان نامت جاودان خواهد ماند بر تارک هنر و هنرمندان ایران زمین .

ali گفت...

بهروز وثوقی عزیز تولدت مبارک
هنرمندی که معنای واقعی هنر که با بیان شادیها و غمها ٬ پیروزیها و شکست ها٬ خوشیها و دردها ، عشقها و جدائیها، و همچنین هنجارها و ناهنجاریها اجتماعی ایران را چنان خلاقانه و بی نظیربه اکران درآورد که حتی نسل های آینده در حیرت توانیهای خارق العاده و یادگارهارهای فراموش ناپذیرش او را ستایش خواهند نمود. با آرزوهای عمیق قلبی برای تندرستی و طول عمر بهروز عزیز و در انتظار دیدارش و دیدارمان در ایران .

مهرداد گفت...

امیدوارم به زودی ابر مرد سینمای ایران به وطنش برگردد. بهروز با آن لبخندها و آن تبسم ها وتمامی ژست های سینمایی خاص خودش که همیشه تک بوده وهیچ بازیگری نتوانسته نظیرش را تقلید کند. بسیاری در طول تاریخچۀ هشتادو سه سالۀ سینمای ایران آمده اند ورفته اند اما هیچکس مثل او و فردین وفروزان نبوده محبوب قلبها باقی نمانده است . شاید کسانی همچون انتظامی ،مرحوم خسرو شکیبایی یا گوگوش (فقط به عنوان بازیگر)سوسن تسلیمی، فخری خوروش و پرویز پرستویی وجوانی های اکبرعبدی و گلشیفته وامروزه خیلی های دیگر بسیار خوب ودرست و اصولی وطبیعی و نهایتا ً عالی و مردم پسند بازی می کنند وخواهند کرد اما
هیچ کدام مثل بهروز وثوقی در روح وقلب تماشاچی رسوخ نکرده اندو ماندگار ابدی نشده اند. فکرنمی کنم در آینده هم تماشاگر ایرانی با آنها نظیر بهروز و فردین وفروزان هم ذات پنداری واحساس یگانگی ونزدیکی را پیدا کند. بهروز اسطورۀ زنده ای ست که امیدوارم صد سال زنده بماند.
بهروز عزیز
همیشه در قلب مایی ودر قلب فرزندان ما نیز که در آینده به دنیا می آیند خواهی بود .