۱۳۹۲ بهمن ۳۰, چهارشنبه

محمدعلی کشاورز: رادیو رسانه ای دوست داشتنی است

محمد علی کشاورز بیان کرد: باید از هنر تئاتر و صدای ماندگار رادیو برای معرفی مفاخر ایران به جهانیان بهره گرفت.

به گزارش ایسنا، محمد علی کشاورز که دوران نقاهت را سپری می کند گفت: رادیو رسانه ای دوست داشتنی است؛ هنر تئاتر و صدای ماندگار رادیو می تواند ابزاری برای معرفی فرهنگ، تمدن و مفاخر این کشور به مردم جهان باشد.
وی با اشاره به تمدن غنی ایران زمین گفت: هزاران شاعر، ادیب، دانشمند، مورخ و شخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و هنری در تاریخ ایران وجود دارد که باید از هنر برای معرفی این مفاخر بزرگ به جهانیان بهره گرفت.
او با اشاره به زندگی پرفراز و نشیب هنرمندان تأکید کرد: یک هنرمند هیچگاه بازنشسته نمی شود؛ اولین هنر یک هنرمند این است که باید با خستگی ناپذیری، فرهنگ، تمدن و تاریخ کشور خود را بشناسد و آن را به جهانیان معرفی کند.
وی تاکید کرد: یک هنرمند باید هر روز در حال آموختن باشد، هیچگاه برای یک هنرمند توقفگاهی وجود ندارد، زندگی یک هنرمند باید هر لحظه و هرروز با مطالعه و آموختن همراه باشد.
وی خاطرنشان کرد: من هرچه دارم از مردم این کشور دارم و توصیه ها و راهنمایی های آنها همیشه مشوق من در کاروزندگی بوده است.
این هنرمند پیشکسوت به علاقمندان عرصه هنر و بازیگری توصیه کرد: هنرمندان جوان و علاقمندان به عرصه تئاتر و بازیگری باید بدانند ارزش هنر آنان به نگاه مردمی است که از میان آنها برخاسته اند، پس باید در تمام مراحل زندگی شغلی خود برای مردم فعالیت کنند

هیچ نظری موجود نیست: