۱۳۹۲ بهمن ۱۵, سه‌شنبه

عکسی از فروغ فرخ زاد، شفا و فرخ رو پارسا

قدیمی ها - فرید دهدزی: در سمت راست فرتور شجاع الدین شفا و در کنارش فروغ فرخزاد و خانمی که در کنار فروغ ایستاده خانم فرخ روپارسا است.

فروغ وقتی برای انتشار کتاب «اسیر» به مشکل بر خورد، نزد شجاع الدین شفا رفت و از او خواست که برایش مقدمه ای بنویسد تا پس از آن انتشار کتاب او را رد نکنند. کتاب «اسیر» مجموعه اشعاری بود که به دلیل بی پروایی اش هیچ ناشری حاضر به چاپ آن نبود.
شجاع الدین شفا بعد از خواندن کتاب گفت: با خواندن اشعاری که برای من آورده بود احساس کردم که سخنور نوآوری با نبوغی بسیار بیش از آنچه خودش متوجه باشد پا به میدان گذاشته است، و همین احساس را در مقدمه خودم منعکس کردم، و در آن پیش بینی کردم که به زودی نام نویسنده کتاب از نام نویسنده مقدمه بسیار فراتر خواهد رفت.
از راست به چپ: دکتر شجاءالدین شفا نفر اول فروغ الزمان فرخ زاد، نفر دوم و فرخ رو پارسا.


۱ نظر:

ناشناس گفت...

بشکند دستانی که جان خانم فرخ روی پارسا این بانوی فرهیخته را فجیعانه و بی دلیل گرفت.