۱۳۹۲ اسفند ۳, شنبه

پس از سال ها دوری، ایرج به صحنه موسیقی برمی گردد

کنسرت گروه موسیقی تلفیقی «عقیق» به سرپرستی بهنام خدارحمی، خوانندگی کامران صفاری فر و همراهی حسین خواجه امیری متخلص به ایرج پیشکسوت مطرح موسیقی ایران برگزار می شود.
این اجرا بعد از سال ها و با یادی از خاطره ها، تاریخ هشتم اسفندماه (در دو سانس 18 تا 20 و 20:30 تا 22:30) در تالار اندیشه حوزه هنری شهر تهران به روی صحنه می رود و کامران صفاری فر خواننده گروه خواهد بود.
حضور و همراهی حسین خواجه امیری از ویژگی های این کنسرت است.
در این کنسرت محمود رحمانی پور (عود)، بهروز قونسولی (قانون)، سعید رودباری (تنبک)، بهنام خدارحمی (پیانو)، فرشید فرهمند حسن زاده (ویلن)، فرزاد قیصری پور (درام) و حمید پور اسدالله خان (تار) به عنوان اعضای گروه موسیقی «عقیق» در کنار کامران صفاری فر (خواننده) به هنرنمایی خواهند پرداخت.
صفاری فر از شاگردان استادانی چون حسین خواجه امیری (ایرج)، حسن گلپایگانی و داوود فیاضی بوده است و بعد از آلبوم «گل عشق» که در سال 91 و با همکاری هنرمندانی چون میلاد کیایی و محمود فرهمند وارد بازار موسیقی شد، در حال حاضر در پی مراحل تولید آلبوم «بگذر از کوی ما» از آثار همایون خرم است.



۲ نظر:

ناشناس گفت...

خبر بازگشت ایرج خبری بسیار شادی بخش است ولی دوستانه وارادتمندانه توصیه میکنم که برای اجرای در تلویزیون بنشینند وبخوانند. ایستاده وحرکات دست وبدن ایشان آنگونه که 5-6 ماه پیش در پاریس دیدیم شایسته استادی در سن وسال ایشان نبود

ناشناس گفت...


ـ افسوس که کنسرت ایرج کنسل شد. اگر چه که ایشان در کهنسالی بسر میبرند و هر فرصتی از این دست میتواند دیگر برگشت ناپذیر باشد. دریغ و درد از این که بیست و پنج سال از خواندن او جلوگیری کردند و حتی دو سال هم به زندانش انداختند ولی باز برای کارشکنی در کنسرت او کوتاهی نمیکنند!