۱۳۹۲ بهمن ۳۰, چهارشنبه

واکنش سپاه پاسداران به صدور مجوز برای کلنل دولت آبادی

مرکز دموکراسی برای ایران: روزنامه آسمان امروز خبری را درج کرد مبنی بر اینکه رمان «کلنل» آخرین اثر محمود دولت آبادی مجوز انتشار گرفته است.

در همین رابطه معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به این خبر صدور گفت: بنده اطلاعات کاملی از آنچه در حال وقوع است ندارم اما برخی از این اتفاقات باعث نگرانی جامعه مومن و انقلابی کشور ما شده است.
سردار حمیدرضا مقدم فر تصریح کرد: اشخاصی مانند دولت آبادی که مواضع و رفتارشان بیانگر شخصیتشان است و از طرف جریان رسانه ای در داخل، پیوند عمیقی با خارج از کشور دارند، چرا باید به عنوان یک نویسنده برتر مورد توجه قرار بگیرند و رمانی که باید گفت ضد انقلابی ترین رمان بعد از پیروزی انقلاب است، مجوز بگیرد؟
وی با بیان اینکه امیدواریم خبر مجوز این رمان دروغ بوده و صحت نداشته باشد، خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع تصور می کنیم خبطی صورت گرفته و اگر این خبر صحت داشته باشد باید بگویم انحراف بسیار بزرگی رخ داده است.
مقدم فر به فعالان حاضر در عرصه فرهنگی دولت و وزارت ارشاد توصیه کرد که تحت تاثیر تفکر انحرافی قرار نگیرند و اجازه ندهند این حلقه در امور فرهنگی دولت نفوذ کند.
در همین حال محمود دولت آبادی در خبری که در صفحه ۷ روزنامه آفتاب یزد به چاپ رسید گفته نه خودش و نه ناشر از این ماجرا اطلاعی ندارند و خودشان هم این خبر را در نشریات دیده اند!

هیچ نظری موجود نیست: