۱۳۹۲ بهمن ۲۸, دوشنبه

فیلم برتر جشنواره فجر گزینه اکران نوروزی / تغییر در «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»

تهیه کننده «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی و با بازی مهدی فخیم زاده، از تلاش برای اکران نوروزی این فیلم خبر داد.

سید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» که یکی از دو فیلم برتر سی و دومین جشنواره فیلم فجر است به خبرنگار مهر گفت: ما بعد از جشنواره فیلم فجر روی صدا و تصویر فیلم تغبیراتی ایجاد می کنیم که قطعا به جذابیت های اثر می افزاید ولی به لحاظ زمان فیلم تغییری در آن صورت نخواهد گرفت.
وی در پایان عنوان کرد: فیلم منتخب جشنواره فیلم فجر باید در اولین فرصت و شرایط مناسب روی پرده برود، به همین دلیل تصمیم داریم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» را نورزو 93 اکران عمومی کنیم. مردمی که در جشنواره فیلم را دیده اند یک ظرفیت تبلیغی برای فیلم محسوب می شوند و نباید این فرصت را از دست بدهیم.
در فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، شهین تسلیمی، امیرعلی دانایی، آزاده اسماعیل خانی و امین میکائیلیان حضور دارند.
این فیلم بر اساس رمانی با همین نام نوشته مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی ساخته شده است که افخمی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر به همین منظور جوایز خود را شیرمحمدی تقدیم کرد.

هیچ نظری موجود نیست: