۱۳۹۲ دی ۲۹, یکشنبه

امین الله رشیدی: خوشحالم بعد از ۵۰ سال روی صحنه می روم

موسیقی ما: امین الله رشیدی بعد از ۵۰ سال روی صحنه می رود تا برای مردمی که با صدا و آهنگ هایش خاطره دارند، اجرای برنامه کند.

امین الله رشیدی؛ خواننده پیششوت موسیقی ایرانی و آهنگساز قدیمی کشورمان گفت: این کنسرت که قرار بود در دو روز برگزار شود، به یک روز کاهش یافت و امشب قرار است با گروه خود این کنسرت را برگزار کنم. علت اینکه این کنسرت به جای دو روز یک روزه برگزار می شود هنوز بر کسی مشخص نیست و من هم نمی دانم چرا چنین اتفاقی افتاده است.
وی با بیان اینکه خواننده دیگری نیز در این روز همراه وی اجرای کنسرت خواهد داشت، گفت: در این کنسرت که بعداز ۵۰ سال قرار است برگزار کنم، ۶ قطعه اجرا خواهم کرد که عنوان آن ها دریا (همراه با رونمایی از کلیپ این قطعه)، دو قطعه جدید که یکی از آن ها دوباره می سازمت وطن با شعری از خانم سیمین بهبهانی است و دیگری قطعه «جدایی» با شعر علی اشرف دبیر در دستگاه شور و اصفهان تقدیم حاضران می شود. سه قطعه قدیمی نیز با عنوان های نغمه شادی، افسان و جان جهان خواهد بود. اکنون برای این اتفاق خوشحال ام.
رشیدی در ادامه گفت: این کنسرت همراه با «ارکسترعشاق» برگزار می شود و افسانه رشیدی دخترم نیز در این کنسرت با من همخوانی می کند. من خود دوست داشتم تمامی قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، قطعات جدید باشند چرا که من حدود ۳۰-۴۰ آهنگ جدید دارم که تا این لحظه اجرا نشده اند. بار ها نیز از مسولان خواسته ام این قطعات از سوی من و خوانندگان جوان اجرا شود اما متاسفانه همکاری های لازم با من انجام نگرفته است و پاسخی در این راستا به من داده نشده است.
این خواننده در ادامه گفت: من تنها خواننده باقی مانده از دو دهه ۳۰ و ۴۰ هستم که با دستی پر از موسیقی آن زمان باقی مانده ام. دوست داشتم علاوه بر خودم این قطعات را خواننده جوان نیز اجرا کنند. اما نظر دوستان این بود که مردم با آهنگهای قدیمی من خاطره دارند و بهتر است در اولین کنسرتم بعداز ۵۰ سال، قطعات خاطره انگیز و مردمی را اجرا کنم. در هر صورت خوشحال هستم که با گروه جوان عشاق اجرای برنامه خواهم کرد.
وی در پاسخ به اینه آیا سالن برج آزادی برای اجرای وی کوچک نیست، گفت: کسانی که دست اندرکار این کنسرت بودند ترجیح دادند چنین اتفاقی بیفتد و این قول را دادند که کنسرت های بعدی در تالار وحدت و برج میلاد برگزارشود. ضمن اینکه به دلیل آلودگی هوا من دچار گرفتگی صدا شدم و همین طور آنفولانزای سختی گرفتم که ترجیح داده شد   همان یک شب را روی سن بروم.

هیچ نظری موجود نیست: