۱۳۹۲ بهمن ۸, سه‌شنبه

سعید راد: جشنواره فیلم فجر امسال رقابت داغ تری دارد

سعید راد گفت:حضور کارگردانان مطرح کشور در جشنواره فیلم فجر خودش اعتبار است زیرا آنها با ارائه فیلم های خوب در این جشنواره بین المللی رقابت را داغ تر می کنند.

به گزارش هنرآنلاین، راد درباره کیفیت جشنواره فجر امسال گفت: نام کارگردانان بزرگ در پشت هر فیلمی نشان از اعتبار آن جشنواره دارد. زمانی که فیلم های با کیفیت در جشنواره وجود داشته باشد موجب می شود تا بازیگرها از حالت آماتور بیرون آیند و به بازیگرانی حرفه ای تبدیل شوند.
سال های گذشته هم شاهد حضور کارگردانان جوان به عنوان فیلم اولی ها در جشنواره بودیم اما امسال با توجه به حضور بزرگان سینما، آنها می توانند تجربیات متفاوت تری را برای سال های آینده خود کسب کنند.
همه جشنواره های سینمایی دنیا از جمله ایران محلی برای رقابت بزرگان است. همانطور که همه می دانیم حدود دو سال بود که این بزرگان در جشنواره حضور نداشتند و یا حضورشان کم رنگ بود اما امسال قطعا با حضور آنها شاهد اتفاقات جدیدی در جشنواره خواهیم بود.
جشنواره فیلم فجر با توجه به بین المللی بودنش برای همه ما اهمیت زیادی دارد بنابراین همه باید سعی کنیم با همدلی و وفاق ملی آن را به شکل مطلوبی برگزار کنیم تا کشورهای دیگر هم شاهد این رویداد بزرگ و مهم سینمایی ایران باشند.
جا دارد در این جا از زحمات همه مسئولان که برای جشنواره امسال زحمت زیادی کشیدند تشکر کنم. امیدوارم همه ما هنرمندان امسال با کنار گذاشتن اتفاقات در کنار هم فیلم ها را ببینیم و از دیدن آنها لذت ببریم.
راد امسال با فیلم «پایان خدمت» ساخته حمید زرگرنژاد در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Saeed Raad agar beh cinema baaznemigasht va haman tasvir javaaniash raa dar azhaan baghi migozaasht kheili behtar bood.

Mosibat bovad piri o nisti !