۱۳۹۲ آذر ۳۰, شنبه

بازتاب گسترده تراشیدن سبیل معین در رسانه ها

تراشیدن سبیل معین، خواننده معروف ایرانی مقیم خارج، در فضای مجازی بازتاب گسترده ای پیدا كرده است كه در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد!

بهارنیوز در گزارشی نوشت: معین یكی از خوانندگان باسابقه قبل و پس از انقلاب كه سابقه فعالیت هنری بالغ بر 40 ساله دارد، اخیرا تک آهنگ خود به نام «تركم نكن» را در حالی منتشر كرده كه سبیل خود را پس از حدود 40 سال تراشیده و با شمایلی جدید ترانه ی خود را خوانده است! گفتنی اینكه، دو سال قبل و در پی بازگشت حبیب (محبیان) یكی دیگر از خوانندگان معروف مقیم خارج به ایران، شایعاتی مبنی بر بازگشت دائم یا موقت معین به ایران هم در رسانه های داخلی منتشر شد كه البته رنگ واقعیت به خود نگرفت و خود او بعدا گفت: به دلیل برخی مسائل، سفرش به ایران منتفی شده است.


معین

فقط در پیج معین در فیسبوک چندین هزار کامنت پای عکس های بی سبیل! او خورده كه عمدتا به دنبال سبیل او گشته اند و كاربران اصولا ترانه جدید او را بی خیال شده و فقط به سبیل نداشته او پرداخته اند!
از سوی دیگر حسین كاظم، كاریكاتوریست ایرانی كه بسیاری از طرح هایش در سایت ها و روزنامه های كشور منتشر می شود، كاریكاتوری طراحی کرده و این سوژه كه اتفاقا با استعاره از چند بیت همین شعر «تركم نكن» كه با بی سبیلی این خواننده توام شده را مایه طنز قرار داده است كه در پایین مشاهده می كنید.


کاریکاتور معین

۱ نظر:

بهروز (همراه همیشگی‌) گفت...

باور کنید که جای تعجب هست!.
آهنگ تازه ی استاد معین، یک دنیا احساس است،
آنوقت می‌‌آیند یکسری و حرف از ....
و صد البته، ظاهر جدید ایشان هم همانند همیشه، خوب است.
من دارم کم کم شک می‌کنم، که گویا بعضی‌ ها، اصلا به‌خود اثر هنری توجه ندارند.