۱۳۹۲ آبان ۸, چهارشنبه

یک و نیم میلیارد برای «گناهکاران»

هفته جدید اکران روز گذشته در حالی به پایان رسید که دو فیلم «گناهکاران» و «بشارت به...» از سینماهای سرگروه خود خداحافظی کردند.

با اینکه اکران این دو فیلم با تعداد کمتری سینما ادامه پیدا خواهد کرد اما فروش این دو فیلم تا اینجای کار کمتر از حد انتظار بوده است. البته در این میان گیشه «بشارت به ...» بهتر از فیلم قریبیان بوده و با وجودیکه یک هفته دیرتر از «گناهکاران» اکران شده تقریبا به یک اندازه تماشاگر داشتند. فیلم هادی کریمی بعد از سه هفته در تهران 155 میلیون تومان فروخته است. این رقم به غیر از گیشه 55 میلیونی فیلم در شهرستان هاست. این فیلم این هفته در اهواز و سنندج اکران شده تا تعداد سینماهای این فیلم در خارج از تهران به عدد 11 برسد.

فروش «گناهکاران» در تهران و شهرستان ها 260 میلیون شده است. فیلم قریبیان هم مثل فیلم «بشارت به...» به غیر سینمای سرگروه، سینماهای دیگری را هم از دست خواهد داد. «گناهکاران» البته این هفته به صورت گسترده تر در شهرستان ها اکران شده و فروش خوبی هم داشته. رشت، لنگرود، لاهیجان، چالوس، بابل، بابلسر و ارومیه میزبانان جدید این فیلم هستند. «دربند» همچنان پرفروش ترین فیلم جدول اکران است. فیلم پرویز شهبازی با احتساب گیشه دیشب اش در تهران از مرز فروش 700 میلیون تومان گذر کرد. این فیلم از دیروز سینما حافظ را از دست داده و در عوض سینما آستارا را به جمع سالنهایش اضافه کرده است. این فیلم در شهرستان ها نیز 185 میلیون تومان فروش داشته است. به نظر می رسد «دربند» آخرین فیلم میلیاردی سال 92 باشد.

هیچ نظری موجود نیست: