۱۳۹۲ آبان ۹, پنجشنبه

چنگیز جلیلوند: قرار است که باز هم به جای دوست خوبم ناصر ملک مطیعی حرف بزنم

در حالی که خبر هفته قبل شبکه ایران مبنی بر بازگشت دوباره ناصر ملک مطیعی به سینما با فیلم «نقش نگار» کمتر از دو روز و در مراسمی ویژه تایید شد.

اصلی ترین پرسش پیش روی مخاطبان فیلم های قدیمی ناصر آن است که آیا وی با صدای خود در فیلم ظاهر شده و یا اینکه باز هم صدایش دوبله می شود. ناصر خود در گفتگوی هفته قبل خود با شبکه ایران از این سخن گفته بود که مشکلی برای ضبط صدای سرصحنه نداشته و می تواند با صدای خودش هم جلوی دوربین برود.
با این حال شنیده ها حکایت از آن دارند که علی عطشانی کارگردان فیلم برای آن که بتواند استفاده کاملی از نام ناصر بنماید از دوبلور وی چنگیز جلیلوند هم خواسته که در کنار ناصر قرار گرفته و سکانس های او را دوبله کند. جلیلوند که این روزها مشغول بازی در سریال «معمای شاه» است نیز در گفتگو با شبکه ایران این مساله را تایید کرد.
وی می گوید: قرار است که باز هم به جای دوست خوبم ناصر حرف بزنم. صحبت هایمان انجام شده و به زودی دوبله بخش های مربوط به ایشان را آغاز خواهیم کرد. جلیلوند که سال ها به جای ناصر ملک مطیعی صداپیشگی کرده بود درباره کیفیت «نقش نگار» می گوید: فکر نمی کنم کار بدی باشد به خصوص که ناصر خودش هم حساسیت های لازم را بر روی نقش و متن داشته است. البته از الان نمی توان نتیجه نهایی را مشخص کرد اما شخصا به سرانجام کار خیلی خوشبین ام.
چنگیز جلیلوند

این دوبلور درباره بازخورد احتمالی مخاطبان نسبت به حضور دوباره ملک مطیعی در صحنه سینما هم می افزاید: اینکه از فیلم تازه ایشان استقبال شود یا نه بسته به سلیقه مردم است و اینکه آیا موضوع فیلم مورد توجه مردم باشد یا نه. اما در هر صورت ناصر یک پتانسیل جذب مخاطب را داراست که حتما به او روی خوش نشان خواهند داد.

چنگیز جلیلوند درباره نگاه خودش به حضور دوباره ناصر ملک مطیعی در سینما اظهار می دارد: امیدوارم این حضور با موفقیت همراه شده و به عبارت بهتر موفقیت گذشته و سال های طولانی ناصر تجدید شود.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دورود بر چنگیز جلیلوند
محمد بیدقی