۱۳۹۲ آبان ۸, چهارشنبه

داریوش اسدزاده: خاطرات لاله زار کتاب می شود

داریوش اسدزاده از پیشکسوتان عرصه هنرهای نمایشی از نگارش کتابی بر اساس خاطراتش از خیابان لاله زار خبر داد.

داریوش اسدزاده؛ بازیگر پیشکسوت کشورمان در گفت و گو با هنرآنلاین درباره فعالیت هایی که امروز مشغول آن است گفت: امروز تمام دغدغه و فعالیت هایم را بر روی نوشتن کتابم گذاشته ام. البته در نوشتن این کتاب تنها نیستم و دوستانی همچون محمود دولت آبادی و سایر افراد در این زمینه من را همراهی می کنند.
وی با بیان اینکه شش ماه از شروع این کار می گذرد، گفت: پیش بینی های که برای به پایان رساندن این کتاب داشته ایم تا حدود یک سال است که همانطور که گفتم شش ماه آن گذشته و به طبع شش ماه دیگر آن باقی مانده است که امیدوار هستم به همین سرعت و کیفیت رو به جلو پیش برود.
داریوش اسدزاده اشاره ای به مضمون کتاب خود کرد و افزود: این کتاب شامل خاطرات خیابان لاله زار و اجرای نمایش هایی که در این خیابان فرهنگی داشتیم، است. همچنین آمدن پهلوی دوم برای دیدن تئاتر در این خیابان هم بخشی از همین خاطرات است. در این کتاب یک سری عکس از سال های 1330 لاله زار نیز وجود دارد.

این بازیگر پیشکسوت در پایان در خواست خود را از دولت جدید این گونه بیان کرد: با توجه به این موضوع که دولت جدید تازه شروع به کار کرده است، باید اجازه بدهیم عرق پیشانیشان خشک شود و سپس به دیگر مسائل بپردازیم. اما بسیار به آینده هنرمندان خوش بین و امیدوار هستم.

هیچ نظری موجود نیست: