۱۳۹۲ مهر ۲۹, دوشنبه

جواد لشکری: اگر مسئولین توجه نکنند سقوط موسیقی حتمی است

جواد لشکری معتقد است؛ در چند سال اخیر مدیران حوزه موسیقی توجه چندانی به این هنر نداشتند و به درخواست‌های هنرمندان بی‌توجه بودند و اگر این رویه ادامه پیدا كند، سقوط این حوزه حتمی است.

جواد لشکری، آهنگساز و نوازنده ویولن در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: به طور کلی من در این چند سال اخیر هیچ پیشرفتی در حوزه موسیقی مشاهده نکردم و این موضوع برای پیشکسوتان سخت است زیرا همه ما چندین سال تلاش کردیم تا شاهد شکوفایی موسیقی باشیم اما نه تنها پیشرفت نکردیم بلکه درجا زدیم.
متاسفانه مدیران حوزه موسیقی توجه چندانی به این هنر ندارند و به درخواست های هنرمندان بی توجه هستند در نتیجه موسیقی به سمت پرتگاه رفته است و اگر بیشتر دقت نکنیم سقوط این حوزه حتمی است. تنها خواسته من از مسئولین این است که موسیقی را به عنوان هنر بشناسند و بیشتر به آن توجه کنند زیرا موسیقی با جان و روح مردم در ارتباط است و می توانیم به عنوان غذای روح از آن استفاده کنیم در نتیجه باید شرایطی مهیا شود تا هنرمندان هر روز اثر جدید و متفاوتی را ارائه دهند.

لشکری در ادامه تاکید کرد: همچنین هنرمندان پیشکسوت دلزده شده اند در حالیکه باید با حمایت مسئولین پیشکسوتان بر کار هنرمندان جوان نظارت کنند تا موسیقی به تعالی برسد زیرا اگر نظارت و رسیدگی ریش سفیدان موسیقی نباشد موسیقی از مسیر اصلی خود خارج می شود. تنها خواسته من از علی مرادخانی این است که موسیقی را به دوران طلایی خود بازگرداند زیرا همه ما آرزو داریم موسیقی را در اوج خود ببینیم، همچنین حمایت از هنرمندان از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

هیچ نظری موجود نیست: