۱۳۹۲ شهریور ۴, دوشنبه

علی پروین در پشت صحنه «متروپل» به دیدار مسعود کیمیایی رفت

علی پروین در آخرین روزهای فیلمبرداری «متروپل» با مسعود کیمیایی و گروه سازنده این فیلم سینمایی دیدار کرد.

به گزارش مهر، با نزدیک شدن به آخرین روزهای فیلمبرداری پروژه متروپل علی پروین بازیکن و مربی سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران به دیدار مسعود کیمیایی رفت و ساعاتی را با عوامل این فیلم گذراند.  پروین و کیمیایی از سینما و فوتبال و تهران حرف های مشترک زیادی داشتند. علی پروین در ساعاتی که پشت دوربین و همراه کارگردان سلطانِ سینما بود از سختی کار کارگردانی گفت و در پاسخ به سئوال کیمیایی که پرسید به نظرش کدام کار سخت تر است؟ گفت: معلوم است، کارگردانی سخت تر از مربیگری است. در زمین با دو تشر همه چیز به روال خود می افتد، اما اینجا حکایت دیگری است.


علی پروین و مسعود کیمیایی

علی پروین اگر چه در عرصه دیگری مشغول فعالیت است، اما با دوربین غریبه نیست. او پیش از این در فیلم فوتبالیست ها (علی اکبر ثقفی) بازی کرده و دختر او لادن پروین از شاگردان مدرسه آزاد فیلمسازی مسعود کیمیایی است. متروپل یک ماه پیش در تهران کلید خورد و انتظار می رود تا پایان هفته اخیر کار فیلمبرداری آن به پایان برسد. مهناز افشار بازیگر نقش اول این فیلم است که با بازی خود چند ساعت شبانه از زندگی یک زن را در باشگاه بیلیارد روایت می کند.

پیش از علی پروین، عباس کیارستمی در شب تولد کیمیایی به جمع عوامل متروپل در این سینمای متروک پیوست. علی عباسی تهیه کننده و بازیگر پیشکسوت سینما و محمدرضا گلزار هم از جمله کسانی بودند که با حضور در پشت صحنه فیلم، شاهد آخرین کار کیمیایی بودند.

هیچ نظری موجود نیست: