۱۳۹۲ شهریور ۳, یکشنبه

سیاوش قمیشی، خواننده سه نسل 15 سپتامبر در لس آنجلس می خواند

استیج وان پروداکشن Stage 1 این بار یک خواننده محبوب سه نسل را بروی صحنه فورد امفی تیاتر لس آنجلس دعوت می کند. سیاوش قمیشی را که شیوه کارش همیشه یکتا و استثنایی بوده است.

به گزارش جوانان، اسیتج وان در واقع تدارک یک تور جهانی را با سیاوش قمیشی دیده است، که شامل امریکا، کانادا، اروپا وآسیا خواهد بود دلیل آن توجه نسل جوان به سیاوش است. سیاوش قمیشی به جرات از نادر خوانندگانی است که برای اولین بار در تاریخ غربت، درهای سالن کنسرت ها را به روی کودکان و نوجوانان ایرانی، که حتی در خارج به زبان فارسی سخن نمی گفتند و یا نوجوانان داخل ایران که چشم به موزیک غرب داشتند، گشود و هر بار که به سالن کنسرت های سیاوش رفتم، هجوم این نوجوانان و حتی کودکان را به سوی صحنه، برای به آغوش کشیدن سیاوش و هم صدا شدن با او بودیم. چون سیاوش که موزیسین آگاهی است، در گزینش ملودی ها و ترانه ها، چنان استادانه عمل کرده که به دل و جان این نسل نیز نشست و همین ها سبب شده وقتی سیاوش برای کنسرت به کشورهای خاورمیانه و خاوردور و حتی جمهوری های سابق شوروی می رود، نوجوانان را می بینیم که از در و دیوارها بالا می روند تا با خواننده محبوب خود عکس بگیرند یا در سالن ها، با او همصدا همه ترانه هایش را بخوانند.

اینک سیاوش در یکشنبه 15 سپتامبر 2013، به روی صحنه بین المللی فورد امفی تیاتر میرود و  همه ی آن آثار زیبا و ماندنی راکه سه نسل را بخود جذب کرده می خواند و همین کنسرت ها تا آن سوی اقیانوس ها ادامه می یابد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سیاوش قمیشی بی نظیره .. هرکی آشنایی داشته باهاش به حرف من میرسه ..
خیلی گله این آدم به خدا ...
ایشالا سالهای سال زنده باشه