۱۳۹۲ خرداد ۲۳, پنجشنبه

فرهنگ شریف: موسیقی کشور ما بهترین موسیقی دنیاست

فرهنگ شریف از نوازندگان صاحب سبک تار با بیان اینکه موسیقی ما وسیع ترین موسیقی دنیا از همه نظر است، گفت: شنیدن موسیقی کشور ما برای خارجی ها خیلی جالب است چون که آن‌ها گام های موسیقی ما را ندارند.

به گزارش باني فيلم، فرهنگ شریف از نوازندگان برجسته و صاحب سبک تار است. وی از تکنوازان و بداهه نوازان سرشناس موسیقی ایرانی شناخته می‌شود. وی با حضور در کنسرت اخیر کیوان ساکت مورد تشویق مخاطبان موسیقی کشور قرار گرفت. شریف در حاشیه این کنسرت،‌ بیان داشت: موسیقی ما وسیع ترین موسیقی دنیا از نظر تمام همه چیز است. موسیقی کشور ما بهترین موسیقی دنیا است.
وی افزود: موسیقی همیشه محیط خودش را می‌گیرد و زبان ملت ماست و باید اصالتش در هر سیستمی که موسیقی امروزی است، نهفته باشد. ما کارهای جالبی داریم که با آن ربع پرده‌ها، می‌توانیم در سطح جهانی کار کنیم.

این آهنگساز پیشکسوت کشورمان در خصوص زنده یاد فریدون حافظی‌ گفت: از شنیدن خبر فوت ایشان خیلی متاثر شدم. فریدون حافظی ساز زیبا می‌زد و خیلی حیف شد که ایشان درگذشت. زمانی که من در دبیرستان دارالفنون بودم ساز ایشان را از رادیو گوش می‌کردم. ایشان قبل از من در رادیو فعال بود.

هیچ نظری موجود نیست: