۱۳۹۲ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

آلبوم «اشک من هویدا شد» با آهنگسازی «همایون خرم» منتشر شد

موسیقی ایرانیان - سودا مولائی: آلبوم موسیقی «اشک من هویدا شد» با آهنگسازی همایون خرم، خوانندگی شهریار بلوچستانی و تنظیم بابک شهرکی توسط موسسه «آوای باربد» روانه بازار موسیقی کشور شد.

این آلبوم شامل 6 قطعه به نام های «اشک من هویدا شد(موج آتش)»، «خسته دلان»، «آمد اما…»، «ز کوی بلاکشان»، «دلم ز دوری هر بی وفا» و «جوانی» می شود که با آهنگسازی همایون خرم و خوانندگی شهریار بلوچستانی و تنظیم بابک شهرکی تولید شده است. همچنین اشعار «اشک من هویدا شد» نیز توسط «بیژن ترقی»، «تورج نگهبان»، «ابوالحسن ورزی»، «امیری فیروزکوهی» و «رضا جنتی عطایی» سروده شده اند.
شایان ذکر است که این آلبوم شامل یک قطعه تصوری نیز می شود که با ویلن استاد همایون خرم و آواز شهریار بلوچستانی قابل مشاهده است.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «اشک من هویدا شد» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.


زنده یاد همایون خرم

هیچ نظری موجود نیست: