۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۸, چهارشنبه

خاطره ای جالب از فرزانه تاییدی + عکس


قدیمی ها - مجتبی نظری: در تماسی که فرزانه تاییدی با مجله اینترنتی قدیمی ها برقرار کرد خاطره ای جالب درباره «خاطره ها 84 / فرزانه تاییدی به نقاشی روی آورده است» گفت که خواندن آن خالی از لطف نیست.
فرزانه تاییدی گفت: وقتی این مطلب را در سایت قدیمی ها خواندم خاطره ایی در ذهنم آمد که گفتم برای شما بگویم. این تصویری که در این مجله قدیمی چاپ شد، مربوط به فیلم «هشتمین روز هفته» بود که توسط مرتضی ممیز عکاسی شده بود.
روزی به یک مغازه لوکس فروشی وارد شدم و دیدم که این تصویر من به دیوار است. به صاحب مغازه که جوانی خوشرو بود، گفتم: آقا این تصویر را چقدر می فروشید؟ آن آقا گفت: گرونه، خارجیه (با خنده). عینک به روی چشم هایم بود و عینک را برداشتم و دوباره این سوال را پرسیدم و او دوباره گفت: گرونه، خارجیه (با خنده). چون موهایم بسته بود، موهایم را باز کرده و روی شانه هایم ریختم که شاید متوجه شود و دوباره این سوال را پرسیدم.
آن آقا نگاهی به من کرد و همچنین نگاهی به تصویر. چندین بار من و تصویر را نگاه کرد و متوجه شد که تصویر روی دیوار، من هستم. در آخر سیگاری تعارف کرد و از آن مغازه بیرون آمدم.
این خاطره جالبی بود که درباره این مطلب به خاطرم رسید.


هیچ نظری موجود نیست: