۱۳۹۱ دی ۲۷, چهارشنبه

سعید راد: دوست داشتم «گیرنده» در شرایط بهتری اکران می شد


سعید راد گفت: دوست داشتم «گیرنده» در شرایط بهتری اکران می شد و ارتباط بیشتری با تماشاگر برقرار می کرد.

این بازیگر که پس از سال ها با فیلمی به روی پرده سینماها رفته است در گفت وگویی با ایسنا اظهار کرد: من سعی کردم کار خوبی بکنم اما امکانات متناسب با یک فیلم سینمایی نبود بنابراین باید کار خیلی حرفه ای تر ساخته می شد. متاسفانه در حال حاضر فیلم در زمان مناسبی اکران نمی شود و تماشاگر به خوبی با آن ارتباط برقرار نکرده است.
وی ادامه داد: من با این امید در این کار حاضر شدم که نتیجه کار بهتر باشد اما به هر حال به سازندگانش خسته نباشی می گویم که تلاش خودشان را کردند به خصوص مهرداد غفار زاده که سختی های زیادی کشید و این فیلم پرهنرپیشه و پرلوکیشن را با امکانات ضعیف جمع کرد.
سعید راد با بیان اینکه از نقشم در این فیلم خوشم آمد و تصمیم به بازی در «گیرنده» گرفتم، خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را کردم که نقشم را به خوبی اجرا کنم و باز هم اگر کار کارگردان اولی باشد که آن را مناسب ببینم، می پذیرم مقابل دوربینش بروم اما به شرط آن که امکاناتش هم خوب باشد.

سعید راد

این بازیگر قدیمی درباره فعالیت این روزهایش گفت: به تازگی از سفر برگشته ام و قرار است در یک کار بزرگ مقابل دوربین بروم که فکر می کنم اوایل سال آینده فیلمبرداری آغاز می شود.
سعید راد که فیلم «چمران» را متقاضی حضور در جشنواره داشت، با اظهار تاسف از آماده نشدن آن اظهار کرد: به هر حال دوست داشتم این فیلم می آمد و زودتر دیده می شد. راد در جشنواره سال گذشته برای بازی در فیلم «گیرنده» دیپلم افتخار بازیگری را در بخش فیلم های اول دریافت کرد.

هیچ نظری موجود نیست: