۱۳۹۱ بهمن ۱۲, پنجشنبه

گیتی ساعتچی در سریال 45 قسمتی «معمای شاه» + عکس


قدیمی ها - مجتبی نظری: در مراسم خیریه ای که برای معلولان ذهنی تدارک دیده شده بود، هنرمندانی چون گیتی ساعتچی، پوری بنایی، نصرت الله وحدت، ملکه رنجبر و ... حضور داشتند.

مجری این همایش در بین صحبت هایش از گیتی ساعتچی پرسید که ما روزهای گذشته در سایت های خبری اینترنتی خوانده ایم که شما در حال بازی در یک سریال جدید هستید، می شود درباره این سریال توضیح دهید؟ و گیتی ساعتچی که می خواست ماجرای فیلم مخفی بماند گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی هستم که در این سریال نقش تاج الملوک، ملکه مادر - مادر محمدرضا شاه و همسر رضا - را بازی می کنم که با تشویق بسیار حاضرین مواجه شد.
این هنرپیشه سینما و تلویزیون در ادامه گفت: من اصلا ملکه مادر را ندیده ام و تنها با دیدن یک عکس و خواندن 2 کتاب قطور 500 صفحه ای که یکی از این کتاب ها خاطرات تاج الملوک می باشد، از رفتار و حرکات وی مسائلی دستگیرم شده که به بازی ام بسیار کمک می کند.
وی در ادامه گفت: عاشق سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی و مردم ایران هستم.
در پایان گفتنی است گیتی ساعتچی یکی از هنرپیشه های دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایران و از بزرگان در امر نیکوکاریست که واقعا لیاقت بازی در چنین سریال های عظیم را دارد. برای او آرزوی سربلندی و موفقیت روز افزون دارم.
در آخر گیتی ساعتچی گفت: از مردم ایران که با ایمیل ها و پیام هایشان من را شاد می کنند بسیار سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی محبت این عزیزان باشم.
خلاصه داستان «معمای شاه»: این سریال زندگی خصوصی محمدرضا پهلوی را كه از ۲۵ شهریور ۱۳۲۰ تا انقلاب ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ بر ایران حكومت كرد به تصویر می كشد. در سریال معمای شاه، زندگی خصوصی محمدرضا پهلوی تا زمان انقلاب، نحوه كشورداری و روابط او با كشورهای خارجی را به تصویر کشیده است. در این بین گاهی سری به گذشته زده شده و بخش هایی از زندگی رضاشاه نیز روایت می شود.

گیتی ساعتچی در مراسم خیریه معلولان ذهنی

گیتی ساعتچی در مراسم خیریه معلولان ذهنی

گیتی ساعتچی در مراسم خیریه معلولان ذهنی

گیتی ساعتچی در مراسم خیریه معلولان ذهنی

گیتی ساعتچی در مراسم خیریه معلولان ذهنی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

امیدوارم همیشه سلامت باشن.