۱۳۹۴ اسفند ۸, شنبه

با دستور پزشکان، کنسرت ایروان محمدرضا شجریان لغو شد

ممنوع‌الکاری «محمدرضا شجریان» در ایران همچنان ادامه دارد و استاد آواز خوان این روز‌ها مجبور به برگزاری کنسرت در کشورهای اطراف است تا بتواند همچنان با مخاطبان ایرانی‌اش ارتباط داشته باشد.
وی برای دومین بار کنسرتش به خاطر شرایط نامساعد جسمی لغو شد. او قرار بود دوازدهم فروردین ماه در ایروان به اجرای برنامه بپردازد. پیش از این کنسرت او در استانبول نیز به همین دلیل لغو شده بود.
خسروی آواز ایران در صفحهٔ شخصی خودش نوشته است: امروز ششم اسفند ماه پزشک معالجم موردی را در‌ام آر آی اخیم مشاهده کرد که قاطعانه از من خواست سفرم را لغو کرده تا برای ۶ تا ۸ هفته زیر نظر ایشان به معالجه و درمان مورد دیده شده بپردازیم و من نیز با اکراه مجبور به پذیرفتن آن شدم. لذا با همه تمهیدات و برنامه ریزی‌هایی که برای کنسرت دوازدهم فروردین ماه ۹۵ شهر ایروان ارمنستان انجام داده بودیم و همچنان با استقبال گرمتان روبه‌رو هستیم، با پوزش خواهی از شما دوستداران عزیزم یادآور شوم به خاظر وضع پیش آمده نابهنگام در تاریخ مقرر از دیدار با شما مهربانانم محروم خواهم بود. امید است پوزش مرا بپذیرید تا در‌آینده‌ای نزدیک‌تر توفیق خدمت گزاری همیشگی نصیبم گردد و از شرمندگیتان برون آیم.
او همچنین اعلام کرده است دیگر اطلاعات و تصمیمات بعدی در این مورد نیز از طریق سایت رسمی‌ام به آگاهیتان خواهد رسید.
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که او چندی قبل سفری به ایران داشت و در آن به عفونت شدید ریه دچار شده بودند و مدتی در بیمارستان کسری بستری بود.

هیچ نظری موجود نیست: