۱۳۹۳ آذر ۷, جمعه

شهره به دعوت Gusi Peace Prize در مانیل به روی صحنه رفت

۲۶ نوامبر، شهره به عنوان تنها خواننده زن ایرانی به دعوت سازمان usi Peace Prize به روی صحنه فیلیپین کانونشن سنتر در مانیل رفت و به اجرای برنامه پرداخت.

نزدیک به 9000 نفر از تمامی سران ممالک جهان به همراه ایرانیان موفق و سرشناس در این مراسم بزرگ حضور داشتند و هنگام اهدا جوایز آقای پرویز پرگاری به عنوان بهترین طراح داخلی جايزه صلح جهانى ٢٠١٤ را دريافت كرد که باعث افتخار تمام ایرانیان می باشد.
بعد از اهدا جوایز برای حسن ختام این مراسم بزرگ، شهره به روی صحنه رفت و چنان شور و هیجانی در بین ایرانیان به وجود آمد که تمامی شرکت کنندگان حاضر در این مراسم از دیدن این برنامه به وجد آمده بودند.
شهره به هنگام خداحافظی آهنگ خلیج فارس را هم صدا با ایرانیان حاضر در مراسم در مقابل سران کشورهای عربی اجرا کرد و با غرور صحنه را ترک نمود.
شور و هیجان و اشک ایرانیان، صحنه با شکوه و فراموش نشدنی را رقم زد.  شهره با توجه به محدودیت ها پشت صحنه ماند که با ایرانیان مقیم فلیپین دیداری داشته باشد و با تک تک آنها دیدار و عکس بگیرد. و این یکی از بهترین خاطره های زندگی هنری شهره بود.
ناگفته نماند که پس از گذشت یازده سال از ارائه و پخش آهنگ خلیج فارس مجددا به زودی آهنگ و ترانه ای به نام «از خزر تا فارس» را با صدای شهره خواهید شنید.
گزارش: فرید امیدوار


شهره

هیچ نظری موجود نیست: