۱۳۹۳ شهریور ۲, یکشنبه

خاطرات «عمو مصطفی» از کارگردان «پدر سالار»

سیامک اطلسی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که در دو سریال «پدرسالار» و «هشت بهشت» با مرحوم اکبر خواجویی همکاری داشت، از خاطراتش در سریال «پدرسالار» گفت.

وی خاطرنشان کرد: همه ما خاطرات خوبی از «پدرسالار» داریم؛ به ویژه از آقای خواجویی که کارگردان منظم ، خوش اخلاق  و در عین حال سخت گیری بود.
این بازیگر و صداپیشه در گفت و گو با ایسنا، ضمن ابراز ناراحتی از خبر درگذشت خالق «پدرسالار» اظهار کرد: علاوه بر سریال «پدرسالار»، در دومین همکاری ام با آقای خواجویی که سریال «هشت بهشت» نام داشت هم خاطرات خوبی در ذهن دارم. به یاد دارم آن زمان که سریال «هشت بهشت» را با آقای خواجویی کار می کردم، برای تصویربرداری به زادگاهش اصفهان رفتیم و جالب بود که همه عوامل پشت صحنه سریال از همشهریان خودش بودند و با هم به زبان اصفهانی حرف می زدند ، من هم از این لهجه  بی بهره نماندم و سعی می کردم اصفهانی با همه حرف بزنم اما زنده یاد خواجویی همیشه می گفت زبان اصفهانی سخت است، نمی توانی به راحتی یاد بگیری.
اطلسی که در سریال «پدرسالار» ایفای نقش «مصطفی» - برادر اسدالله خان (با بازی محمدعلی کشاورز) - را برعهده داشت، در پایان به خانواده اکبر خواجویی تسلیت گفت و افزود: یادش گرامی، روحش شاد.

هیچ نظری موجود نیست: