۱۳۹۲ مرداد ۲۰, یکشنبه

خاطره ها 159 / فرزان دلجو: دلم نمی خواهد بوسیله جنجال های عشقی، خودم را به مردم تحمیل کنم

قدیمی ها: گفتگوی کوتاهی که با «فرزان دلجو» می خوانید در یکی از مجله های قبل از انقلاب منتشر شده است.

تازه چه خبر؟
خبر مهمی نیست فعلا که کماکان به فعالیت مشغولم و فیلم «علفهای هرز» را تمام کرده ایم و این روزها در تدارک فیلم جدیدی منی باشیم.

می دانی که در رفراندوم یکی از مجلات فیلم «شب غریبان» تو مقام اول را کسب کرده، نظرت در این مورد چیست، احساس خوشحالی نمی کنی؟
من خوشحالم از اینکه می بینم دیگر سینما در انحصار عده بخصوصی نیست و جوان ها با خیال راحت می توانند فعالیت نمایند و خوشبختانه مورد استقبال مردم هم قرار می گیرند و این واقعا جای خوشبختی بسیار دارد.

تو از اینکه مورد توجه مردم قرار گرفته ای چه احساسی می کنی؟
من واقعا نمی دانم به چه نحوی احساس خودم را بیان کنم چون آنقدر مورد لطف مردم قرار گرفته ام و می گیرم که زبانم از گفتن کلمات عاجز می ماند، فقط می توانم بگویم که امیدوارم بتوانم محبت مردم را با فیلم های بهتری پاسخ دهم.

قدری هم از خودت حرف بزن.
آنچه گفتی در مورد من باشد همه می دانند و چون داران خصوصیات فوق العاده ای نیستم بنابر این حرفی ندارم.

دوست داری بین بازیگری و کارگردانی کدام یک را انتخاب نمایی؟
من شدیدا عاشق این دو رشته می باشم به اضافه اینکه قصه فیلم هایمان را هم من به اتفاق امیر مجاهد با هم می نویسیم بنابر این نمی توانم رشته بخصوصی را انتخاب نمایم.

شما و امیر مجاهد تنها کسانی هستید که تا به حال توانسته اید به اتفاق به فعالیت هایتان ادامه بدهید آیا تا به حال اختلاف نظرهایی بین شما به وجود نیامده است؟
خوشبختانه تا بحال اختلاف نظری به آن صورت که فکر می کنید بین ما به وجود نیامده، چون ما قبل از شروع هر کاری می نشینیم و کاملا با هم بحث می کنیم و وقتی به توافق رسیدیم آن وقت کارمان را انجام می دهیم و اتفاقا بر اثر همین تفاهم فکری اکثر کارهایمان موفق بوده است.

روابط تو با آیلین به کجا انجامید، آیا شما قصد ازدواج با یکدیگر را دارید؟
من از شما خواهش می کنم بحث این موضوع را نکنیم چون به هیچ وجه دوست ندارم جنجال راه بیندازم و از این جنجال ها به نفع خودم بهره برداری کنم. من می خواهم کارم را به دور از همه اینگونه جنجال ها ادامه دهم و مثل خیلی ها خودم را به زور این خبرها به مردم تحمیل نکنم.

خیلی متشکرم از اینکه وقتت را در اختیارم گذاشتی؟

من هم به همچنین و سلام مرا به همه خوانندگان خوب مجله برسانید.


هیچ نظری موجود نیست: