۱۳۹۲ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

خاطرات زندگی فرهاد فخرالدینی کتاب می شود

کتاب خاطرات فرهاد فخرالدینی با عنوان «شرح بی نهایت» که به خاطرات هنری و شخصی این موسیقیدان و همسر فقیدش آزرم اختصاص دارد تکمیل شده و به زودی راهی بازار می شود.

فرهاد فخرالدینی ضمن اعلام این خبر گفت: کتاب «شرح بی نهایت» عنوان کتابی است که در آن خاطرات مشترک من و همسر فقیدم آزرم روایت شده و بخشی از آن به فعالیت های هنری و بخش دیگری از این کتاب به زندگی شخصیمان مربوط می شود.
به گزارش موسیقی ما این موسیقیدان در ادامه افزود: روایت تاریخی این خاطرات از زمان تولد من آغاز می شود و هر آنچه را که احساس کرده ام ممکن است مهم باشد، به همراه ارتباط هایی که با بزرگان و اهالی موسیقی داشته ام و همچنین روایت همکاری ام با افراد مختلف را در این کتاب آورده ام.

وی همچنین تصریح کرد: روایت این کتاب تا دوره معاصر و ذکر خاطراتی چون روند تشکیل ارکس تر موسیقی ملی ایران، برگزاری کنسرت ها و سایر فعالیت های هنری ام که قابل اعتنا بوده ادامه پیدا کرده است. این کتاب نزدیک به ۹۰۰ صفحه دارد که نسخه نهایی آن با دو فونت منتشر خواهد شد. یک فونت مربوط به من می شود و فونت دیگر مربوط به آزرم است. موسس ارکس تر ملی ایران همچنین افزود: مجوز این کتاب به تازگی دریافت شده و ما در حال حاضر مشغول باز خوانی نهایی آن هستیم که احتمالا تا یک ماه دیگر تمام می شود و پس از آن از سوی انتشارات قطره راهی بازار خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: