۱۳۹۲ خرداد ۳, جمعه

برنامه «مهمان ناهار» با میزبانان بنام و تماشاچیان بسیار


«مهمان ناهار» کار تازه پرویز کاردان بازیگر و کارگردان قدیمی و موفق تلویزیون و تئاتر در مدت چند هفته ای که از تلویزیون صدای آمریکا پخش شده محبوبیت بسیار پیدا کرده است.

به گزارش جوانان، این برنامه به ویژه در ایران و اروپا هر هفته گروه زیادی در انتظار تماشای قسمت های دیدنی این برنامه هستند.
در مهمان ناهار پرویز کاردان هر هفته مهمان یک چهره بنام ایرانی خارج از کشور است و ناهار بهانه ایست برای گفتگو با میزبان ونشان دادن گوشه و کنار زندگی او.
در نخستین برنامه کاردان مهمان ستار خواننده قدیمی بود که گفتگوی این دو دوست قدیمی و پذیرایی صمیمانه ستار برنامه ای صمیمی و دیدنی ای به وجود آورد.
در دومین برنامه کاردان به دیدار «زیبا شیرازی» هنرمند نو آور و مبتکر رفت. دیدار با زیبا شیرازی گیرائی خاصی داشت.
در سومین برنامه کاردان به دیدار «حسام ابریشمی» نقاش معروف رفت و با دیدار از آتلیه و خانه این هنرمند. از آنجا که کاردان نیز تحصیل کرده نقاشی است و هر دو شیرازی هستند ضمن خوردن ناهار شیرازی دست پخت حسام، گفتگوی شنیدنی داشتند و زمانی بود برای دیدار از نقاشی های زیبای حسام ابریشمی.
هفته گذشته کاردان مهمان «لیلا فروهر» خواننده محبوب بود و پذیرایی گرم خانواده لیلا و گفتگوی صمیمانه و همچنین اجرای ترانه ای با صدای گرم لیلا همراه با پیانوی خواهرش فریبا گیرائی ویژه ای به برنامه داده بود.
هفته آینده کاردان مهمان «امیر» طراح بنام است. تصویر برداران برنامه مهمان ناهار آرش راد و وفا خاتمی و تدوین کننده آرش راد و کارگردان پرویز کاردان است.


لیلا فروهر و پرویز کاردان

هیچ نظری موجود نیست: