۱۳۹۲ خرداد ۴, شنبه

محمدعلی کشاورز: همه دوست دارند لباس های متفاوت بر تن کنند


بازیگر کهنه کار کشورمان می گوید باید طراحان مان کارشان را جدی بگیرند و در طرح های شان ذوق بیشتری به خرج دهند.

محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرگزاری هنر ایران گفت: من فکر می کنم طراحان کشورمان باید در طراحی ها ذوق و هیجان بیشتری به خرج دهند تا طرح هایشان طرفداران خود را به دست آورد.  امکان ندارد کاری که خوب باشد دیده نشود و مورد استقبال قرار نگیرد.
کشاورز با اشاره به حمایت از طراحان ایرانی گفت: من همیشه گفته ام که ما در کشورمان نیروهای جوان خوبی در همه عرصه ها داریم و با اندکی حمایت می توانند در هر زمینه ای شکوفا شوند، طراحان هم همین گونه هستند، جوانان با ذوق و پر انرژی که باید دلگرم شوند تا بتوانند طرح هایی را معرفی کنند که نه تنها در ایران که در کشورهای دیگر هم مورد استقبال واقع شود.
بازیگر ثابت فیلم های مرحوم حاتمی گفت: فرهنگ کشور ما بسیار غنی است و طراحانمان باید با استفاده از این فرهنگ لباس طراحی کنند تا جوانان ما یادشان نرود که صاحب چه فرهنگ غنی ای هستند. پدرسالار درباره مورد توجه بودن طرح ها در بازیگران گفت: همه آدم ها دوست دارند لباس های متفاوت اما باوقار بر تن کنند، هنرپیشگان ایران هم از این قانون جدا نیستند اما متاسفانه این فرهنگ در کشورمان جا نیفتاده است که هر بازیگری به دنبال طراح خاصی برای لباس هایش باشد و به نظر من از غفلت خود طراحان هم هست.

هیچ نظری موجود نیست: