۱۳۹۲ خرداد ۱۰, جمعه

خاطره ها 103 / نازی افشار ممکن است خود را بازنشسته کند

قدیمی ها – چاپ شده در یکی از مجله های قبل از انقلاب: نازی افشار خواننده قدیمی ولی جوان در یک مصاحبه از نداشتن فرزند در کانون گرم خانوادگی خود ابراز تاسف کرد و گفت: فعالیت های هنری مجالی برای تحقق این آرزو باقی نمی گذارد اما شاید بزودی خود را، به امید داشتن فرزند بازنشسته کنم.

«نازی» که حدود سه سال پیش با «شریعت» آهنگساز جوان ازدواج نمود می گوید همانطور که می دانید من کارم را با برنامه کودک شروع نمودم و حدود 14 ساله بودم که با «شریعت» آشنا شدم. من و شریعت کم کم به هم علاقه پیدا کردیم و بعد از دو سال، پیشنهاد نامزدی شت مورد قبول خانواده ام قرار گرفت و ما حدود ده سال نامزدهای عاشق و وفاداری بودیم.
سرانجام سه سال پیش که بخاطر فعالیت خوانندگی از تحصیل نیز بازمانده بودم و روحیه نا آرامی داشتم با ازدواج زندگی پرسعادتی را شروع کردم.

در طول سال های گذشته من با ترانه هایی چون «والله بابا»، با آتیش باز ینکن و میگه نه موقعیت خوبی یافتم. ولی هرگز از خانواده و شوهر به دور نیافتادم و هنوز هم سعادت و خوشبختی خود را در این کانون گرم می بینم.


هیچ نظری موجود نیست: