۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

منوچهر والی‌زاده از گویندگی در تلویزیون گفت


منوچهر والی‌زاده از دوبلورهای پیشکسوتی است که در عرصه‌ی بازیگری و گویندگی رادیو هم فعالیت داشته است.

یادآوری کارتون «لوک خوش‌شانس» و صدای این شخصیت، هنر والی‌زاده را برای همگان ملموس می‌کند؛ اما چندی است که والی‌زاده گویندگی برنامه‌ای تلویزیونی به نام «محله ما» را عهده‌دار شده است که در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی آن توضیح داده است.
والی‌زاده دلیل جذابیت برنامه‌ی «محله ما» را اینگونه خواند: یک برنامه‌ی تلویزیونی زمانی مخاطب جمع می‌کند و موفق می‌شود که همه‌ی عوامل دست به دست هم دهند تا در نهایت یک برنامه‌ی خوب و آبرومند به بینندگان تحویل داده شود. هماهنگی عوامل موجب می‌شود تا یک برنامه خوب جلوه کند و اعتقاد من بر این است که با یک نفر برنامه‌ای خوب نمی‌شود.
این دوبلور در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره‌ی ورود خود به برنامه‌ی «محله ما» گفت: روز اولی که به این برنامه دعوت شدم، پس از مذاکراتی که با کارگردان داشتم، به دلیل اینکه قیمت بالایی گفته بودم، قرار نبود بپذیرم و خداحافظی کردم؛ اما بعد از مدت خیلی کوتاهی با خودم فکر کردم که چرا قیمت بالایی گفتم و برنامه را قبول نکردم‌. بعد از آن دلم می‌خواست که برنامه را قبول کنم، بنابراین یک متن را خواندم و پس از آن برنامه را ادامه دادم و حالا افتخار می‌کنم که توانستم «محله ما» را ادامه دهم.
وی که پیش از این اجرای برنامه‌ی «نشریه مهتاب» را بر عهده داشت، درباره‌ی حضورش و ارتباط برقرار کردن با بازیگران در این برنامه، خاطرنشان کرد: این برنامه 30 قسمت بود که به پایان رسید و اطلاعی از تولید و پخش سری بعدی ندارم. در این برنامه بازیگران زیادی حضور پیدا کردند که من فکر می‌کنم یکی از بهترین برنامه‌های ما مربوط به حضور سیاوش طهورث می‌شد، چرا که خیلی خوب صحبت می‌کرد.
والی زاده در پایان گفت: اوایل کار خیلی علاقه‌ای به اجرای برنامه نداشتم اما بعد از مدت کوتاهی به خاطر اینکه تولیدی گرفته می‌شد، راحت‌تر توانستم ارتباط برقرار کنم و باید بگویم اگر «محله ما» زنده اجرا می‌شد، شاید اصلا اجرایش را قبول نمی‌کردم.

هیچ نظری موجود نیست: