۱۳۹۴ آذر ۲۳, دوشنبه

مهدی فخيم زاده و نگارش فيلمنامه ای غير پليسی

مهدی فخیم زاده که نوروز امسال با سریال «فوق سری» در شبکه یک سیما به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر حضور داشت، این روزها مشغول نگارش یک فیلمنامه جدید است.
فخیم زاده که بعد از سانسور بخش هایی از آخرین سریالش توسط نیروی انتظامی، انتقادهای بسیاری به این شیوه کاری تلویزیون داشت، در خصوص تازه ترین فعالیت های خود در این روزها به بانی فیلم گفت: فعلاً سر هیچ کار جدیدی نیستم. این کم کاری دلیلی خاصی هم ندارد. تصمیم دارم فیلمنامه جدیدی که این روزها در حال نگارش آن هستم را تا پیش از پایان امسال کامل کنم.

مهدی فخیم زاده

بازیگر سریال «تکیه بر باد» در خصوص ژانر فیلمنامه جدید خود گفت: این فیلمنامه برخلاف کارهای قبلی من در زمینه پلیسی نوشته نمی شود و از حال هوای متفاوتی برخوردار است. من فقط این روزها در تلاش هستم نگارش آن را به پایان ببرم و هیچ زمان مشخصی برای ساخت آن در نظر ندارم. ممکن است شرایط طوری پیش برود که به زودی آن را جلوی دوربین ببرم و شاید هم سال آینده کارهای اجرایی آن را انجام دهم.
مهدی فخیم زاده که به تازگی سریال «دندون طلا» با بازی او در شبکه نمایش خانگی توزیع شده بود، در خصوص این تجربه کاری گفت: من پیش از این با داوود میرباقری در سریال «مختارنامه» همکاری کرده بودم. به طور کلی شیوه کاری او را دوست دارم. در سریال «دندون طلا» هم این همکاری برایم لذت بخش بود و نقش قنبر دیزل را دوست داشتم.
فخیم زاده که تجربه بازی و کارگردانی همزمان در کارهای مختلفی را داشته است، در خصوص بازی در کارهای سینمایی و تلویزیونی با توجه به شرایط فعلی این رسانه گفت: «برای من فرقی ندارد در تلویزیون بازی کنم یا در سینما. نکته مهم این است کاری که بازیگر در آن حضور دارد، از کیفیت خوبی برخوردار باشد. من اگر در تلویزیون یا سینما پیشنهاد بازی در نقش خوبی را داشته باشم، حتماً می پذیرم.
فخیم زاده در خصوص ساخت سریال جدید برای تلویزیون گفت: واقعاً هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. در حال حاضر که برنامه خاصی برای حضور در تلویزیون ندارم، اما ممکن است تدارک کار تازه ای را فراهم شود. فعلاً تا پیش از پایان این فیلمنامه جدید، کاره تازهای را آغاز نمی کنم.

هیچ نظری موجود نیست: