۱۳۹۴ آبان ۱۰, یکشنبه

«یک کلاغی» هدیه تولد شنیدنی زنده یاد «مرتضی احمدی» به خودش

موسیقی ایرانیان - رها معتمد: قطعه «یک کلاغی» به مناسبت زاد روز هنرمند فقید سینما، تلویزیون، رادیو و موسیقی زنده یاد «مرتضی احمدی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، تصنیف آیینی «یک کلاغی» یکی از ۱۳ قطعه آلبوم «صدای طهرون قدیم ۳» با صدای زنده یاد مرتضی احمدی است که این آلبوم همزمان با شب یلدا و سالروز درگذشت این هنرمند محبوب و با سابقه از سوی انتشارات «آوا خورشید» روانه بازار موسیقی خواهد شد.
در این قطعه تار و تنبک، آواز گرم و به یاد ماندنی «مرتضی احمدی» را همراهی می کنند.
انتشارات «آوا خورشید» تصمیم به انتشار کل این مجموعه به مناسبت تولد زنده یاد احمدی داشت اما به دلیل همزمانی با دو ماه محرم و صفر انتشار آن به تاریخی بعد از اتمام این دو ماه و در شب یلدا موکول شد.
شایان ذکر است که بر اساس گفته های بابک چمن آرا مدیر موسسه بتهوون (آوا خورشید)، در حدود ۳۰ قطعه دیگر بعد از «صدای طهرون قدیم ۳» با صدای این هنرمند در اختیار این موسسه است و شرکت مذکور در تلاش است که قطعات باقیمانده را در قالب سه آلبوم دیگر طی سالهای آینده به انتشار برساند.
علاقه مندان می توانند قطعه «یک کلاغی» را در صورت تمایل با اجازه صاحب اثر از طریق سایت «بییپ تونز» آنلاین خریداری و قانونی دانلود نمایند.

هیچ نظری موجود نیست: