۱۳۹۴ مهر ۲۲, چهارشنبه

هادی مشکوة، تهیه کننده قدیمی سینما در بیمارستان بستری شد

هادی مشکوة هنرمند قدیمی عرصه سینما به دلیل مشکلات معده در بیمارستان بستری شد و قرار است، تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
فریدون بخشایش (مدیر تدارکات سینما) که از دوستان این تهیه‌کننده‌ قدیمی است، درباره‌ی علت این اتفاق به ایسنا گفت: هادی مشکوة چند ماهی بود که در خانه افتاده بود و هروقت با او تماس می‌گرفتم جواب نمی‌داد تا اینکه دیروز وقتی تماس گرفتم خانمی گوشی را برداشت و گفت او را به دلیل ناراحتی معده به بیمارستان لبافی‌نژاد منتقل کرده‌اند.
وی ادامه داد: در تماسی که با خود او در بیمارستان داشتم به من گفت؛ در حال حاضر در بخش داخلی تحت نظر پزشک است و قرار است امروز تحت عمل جراحی معده قرار بگیرد.
بخشایش گفت: من این موضوع را با مسئولان خانه سینما درمیان گذاشتم و مجید قاری‌زاده (تهیه کننده سینما) نیز مسئولان وزارت ارشاد را در جریان قرار داد تا در صورت نیاز به وضع این سینماگر پیشکسوت رسیدگی کنند.
او با بیان اینکه من کارم در سینما را با کمک هادی مشکوة شروع کردم و هرچه دارم از اوست، درباره‌ی او ادامه داد: او مدت‌ها قبل همسر خود را از دست داده است و الان تنها و بدور از فرزندان خود زندگی می‌کند و یک پرستار در خانه به امور او رسیدگی می‌کند.
هادی مشکوة که متولد سال 1304 است، تهیه‌کنندگی سینما را از سال 1342 آغاز کرد. «میرزا کوچک‌خان- 1362»، «ترن- 1366»، «روز دیدار - 1374» از فیلم‌هایی هستند که او تهیه کرده است و «لانه‌ی عقاب‌ها- 1378» آخرین کار او محسوب می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست: