۱۳۹۴ مهر ۲۰, دوشنبه

حضور حبیب در جشن موسیقی ما در تهران + عکس

در سومین جشن موسیقی ما که شب گذشته (شنبه٬ ۱۸ مهر) در تهران برگزار شد٬ حبیب محبیان٬ خواننده قدیمی موسیقی پاپ ایران بر روی صحنه رفت و یکی از جوایز را اهدا کرد.
در این مراسم حبیب که برای اهدای جایزه ناصر فرهودی٬ صدابردار روی صحنه رفته بود٬ گفت: "من بدون گیتار فلجم و تا به حال بدون آن روی صحنه نیامدم. من اهل صحبت کردن نیستم اما درباره ناصر فرهودی باید بگویم که با او همکاری‌های خوبی داشتم."

حبیب در جشن موسیقی ما
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران٬ ایسنا او به شوخی گفت: "اول فکر کردم، به من جایزه داده‌اند و خوشحال شدم!"
حبیب که پس از انقلاب ایران سال‌ها در لس‌آنجلس می‌خواند٬ حدود پنج سال پیش برای ادامه فعالیت به ایران بازگشت.
ورود او به ایران خبرساز شد و با واکنش چهره‌های محافظه‌کار رو به‌رو شد. به همین دلیل موانعی برای حضور دوباره او در صحنه موسیقی ایران به وجود آمد.
او حتی سال گذشته هنگامی که در شمال ایران مشغول ساخت یک ویدیو کلیپ بود بازداشت٬ اما یک روز بعد به قید وثیقه آزاد شد.

حبیب در جشن موسیقی ما
حبیب پس از سال‌ها تلاش هنوز موفق نشده اجرای رسمی در ایران داشته باشد و یا آلبومی منتشر کند. با این حال ویدیو کلیپی از او با همراهی سمیر زند (با نام اصلی محمد حسین خزعلی)‌ خواننده رپ ایران منتشر شده است.
حبیب محبیان، آهنگساز و خواننده ۶۱ ساله، نخستین آلبومش را به نام 'مرد تنهای شب' پیش از انقلاب سال ۱۳۵۷ منتشر کرد.
بعد از این آلبوم تنها فرصت یافت که یک آلبوم دیگر را پیش از انقلاب در ایران منتشر کند.

حبیب در جشن موسیقی ما
او پس از انقلاب دوازده آلبوم را خارج از ایران منتشر کرده است. مادر و شهلای من از ترانه‌های معروف دیگر او هستند.

هیچ نظری موجود نیست: