۱۳۹۴ تیر ۲۲, دوشنبه

کنسرت شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی برگزار می‌شود

«شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی» با اجرای ارکستر سمفونیک به رهبری بهزاد عبدی و خوانندگی رضا یزدانی در تهران برگزار می شود.

به گزارش موسیقی ما، به نقل از روابط عمومی این کنسرت، علی شجاعی تهیه کننده و مدیر موسسه فرهنگی هنری گلچین آوای شرق در این باره گفت: در این کنسرت که 15 مردادماه در تالار بزرگ کشور برگزار می شود، موسیقی فیلم های مسعود کیمیایی توسط ارکستر سمفونیک به رهبری بهزاد عبدی اجرا می شود.
وی ادامه داد: در این اجرا موسیقی فیلم هایی چون رئیس، حکم، جرم،متروپل، گروهبان، اعتراض، دندان مار، رضا موتوری،‌داشاکل، قیصر و ... توسط این ارکستر اجرا می شود که در چند قطعه رضا یزدانی به عنوان خواننده میهمان ارکستر را همراهی می کند.
کنسرت «شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی» 15 مردادماه ساعت 21 در تالار وزارت کشور برگزار می شود.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

متن درخواست اسفندیار منفردزاده درباره ی اجرای احتمالی ِ «موسیقی متن های اسفندیار منفردزاده برای سینمای مسعود کیمیایی» توسط آقای بهزاد عبدی:

از شما آقای بهزاد عبدی و «استاد مسعود کیمیائی» عاجزانه - به درستی عاجزانه- استدعا دارم از تجاوز به حقوق معنوی-مادّی من یعنی اجرای موسیقی هایم حتّا اگر برای تان منافعی درپی دارد، دست بردارید! زیرا من با شمایان همسو نبوده و نخواهم بود!
از موسیقی فیلم سفر سنگ تا امروز آثار بسیاری برای این برنامه وجود دارند که با اجازه از سازندگان آن ها می توانند بکار آیند!
مهربانی کنید وتا ناگزیر به تغییر گفتار نباشم!
بدرود - اسفندیار - یاربهارشیدایان