۱۳۹۳ بهمن ۱۴, سه‌شنبه

انتشار کتاب های جواد مجابی

جواد مجابی می گوید: خیلی وقت بود که مقدار زیادی از کتاب هایم در انتظار دریافت مجوز نشر مانده بود اما برخی از آن ها با جرح و تعدیل آرام آرام منتشر می شوند.

این نویسنده به ایسنا گفت: کتابی در پنج مجلد با عنوان «نیشخند ایرانی» داشتم که الآن قرار است به صورت جدا جدا در چهار کتاب به چاپ برسد. «آقای ذوزنقه»، «یادداشت های آدم پرمدعا»، «یادداشت های بدون تاریخ» و «شب نگاره ها» این چهار جلد کتاب هستند که در حال حاضر اصلاحیه هایی به آن ها خورده است اما امیدوارم سرانجام به چاپ برسند.
او همچنین گفت: رمانی به نام «بنفشه های سراشیب» از من تازه ترین کتابی است که ممکن است اجازه انتشار بگیرد. این رمان را سال 1360 نوشته ام ولی سرنوشت آن به گونه ای پیش رفت که تا به حال برای انتشار نرفته است. داستان آن هم مربوط به عبور مردی از کویر است که به نوعی می تواند تاریخی از گذشته ایرانی هم باشد. موضوع آن تاریخ است اما رمان تاریخی محسوب نمی شود.
به گفته مجابی، «بنفشه های سراشیب» و مجموعه «نیشخند ایرانی» هر دو قرار است از سوی انتشارات به نگار منتشر شوند.
او در ادامه گفت: کتاب «شکل نوشتنم هستم» که شامل مجموعه مقالات چاپ شده من در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری است در دست چاپ قرار گرفته و ممکن است تا ماه آینده از سوی انتشارات آمه منتشر شود.

هیچ نظری موجود نیست: