۱۳۹۳ اسفند ۵, سه‌شنبه

به کارگردانی و بازیگری فخیم زاده: سریال نوروزی شبکه یک در چه حال است؟

«فوق سری» که سریال نوروزی امسال شبکه اول معرفی شده است، این روزها در شهرک سینمایی دفاع مقدس واقع در جاده قم در حال تصویربرداری  است.

به گزارش ایسنا، گروه سازنده سریال پلیسی «فوق سری» به کارگردانی مهدی فخیم زاده این روزها در لوکیشن بخش زندان قصه مشغول ضبط سکانس هایی از قصه هستند که این سکانس ها با بازی مهدی فخیم زاده، محمد صادقی، امیر محمد زند و حبیب دهقان نسب همراه است.
گروه سازنده این مجموعه نوروزی تا پایان هفته در شهرک سینمایی دفاع مقدس مستقر هستند و پس از آن به لوکیشن های جاده ای در شهر تهران می روند.


مهدی فخیم زاده

همچنین پیش بینی شده است که تصویربرداری سریال نوروزی «فوق سری» تا 25 اسفند ماه ادامه دارد و گروه سازنده پیش از نوروز کارشان را به پایان می رسانند.
سریال «فوق سری» که پیش از این «قورباغه و قناری» نام داشت، به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز برای پخش از شبکه یک سیما در حال ساخت است. این مجموعه طنز و پلیسی با همکاری نیروی انتظامی تهیه شده است.
«فوق سری» با هدف نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده ها درخصوص چگونگی نفوذ تولیدکنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید شده است.
در داستان سریال مهدی فخیم زاده آمده است: سرهنگ احمد نادری در کنار سرهنگ علی نصراللهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می شوند. همچنین سرهنگ نادری (حبیب دهقان نسب) که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با موادمخدر است با سرهنگ نصراللهی (مهدی فخیم زاده) دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند. قصه این سریال درباره عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفراز آن اطلاع دارند.
مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریباکوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه ساز، گلناز خالصی، حمید قلی خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی از بازیگران «فوق سری» هستند.

۱ نظر:

Unknown گفت...

بنده که سریال را ندیده از خنده رود بر شدم واز راهکارهایش برای جلوگیری از پول مواد مخدر به میدان ببخشید حوزه بی ساست ها راضی ام یادم نمیرود سالهایی که هنوز ایران بودم وکاری به دوجناح کاندیداهایشان نداشتم اما از هردو جناح دوستان زیادی را میشناختم که میدان دار بودند یکی از کاندیدها که حالا اصول شناس شده اند کلا پولدارهای معتاد وفروشنده احاطه کرده بودن برایشان جوک ساخته بودند که اول میروند فلان ده که نزذیک شهر است خود را میسازند بعد میروند دهاتی که سخنرانی دارند تا نماینده شوند وای تماشایی است بعد از شنگول شدن با سخنرانی آب وبرق وتلفن ومترو فرودگاه ووو در همان ده با همان نماینده نیز میامد اما 4 سال بعدش ده همان ده میماند ومردمش باز باید منتظر شنیدن همان وعده ها باشند باضافه اینکه حالا دیگر شیشه را هم میشد کشیداگر سراغی از کسی میگرفتی میگفتند در حا خود سازی اند امیدوارم این سریال گناه را به گردن آنانی بیندازد که به کاندیدها پول میدهند نه مشتی خورده فروش که قورباغه ای بی جانند وقناری هایی که آوازه خوانند آواز خوان بمانند امروز بالای 20 در صد معتادین تحصلات عالی دارند اینرا با سریال طنز نمیشود حل کرد با گریه وزاری وتو سر خود زدن وبه حال همین نیروی انتظامی ودست اندکاران هدایت جامعه برای رهایی از اعتیاد باید خون گریست این سریال هم مانند سریالهای دیگر بی مایه وبی معنی خواهد بود تنها عده ای جیبشان پر میشود وتعدا معتادین هم بالا تر خواهد رفت زیرا اعتمادی به رسانه های دولتی در بین مردم نیست زیرا همه میدانند که آنان میدانند که که چه میکند وچرا میکند هنر سینمایی امروز هم گاهی در حالت کیفوری است وشاد وشنگول از دود است باز یاد قورباغه وقناری بخیر باشد که آدمهایی خوبی بودند خدارحمتشان کند مافوق سری بودند دستگیری لو رفت وقناری فرار کرد رفت ویلای شما اما قورباقه در زندان دارد قور قور قور میخواند از غصه آزادی