۱۳۹۳ بهمن ۲۷, دوشنبه

بهزاد فراهانی: حال تئاتر کشور خوب نیست

رئیس انجمن بازیگران خانه تئاتر کشور با بیان این که حال تئاتر کشور خوب نیست گفت: هنر تئاتر کشور، نیازمند تبادل دانش و آموزش است.

بهزاد فراهانی در آستانه اجرای تئاتر «خون و گل سرخ» با حضور بیش از 30 هنرمند در گفتگو با ایرنا افزود: تقسیم کردن دانش، لازمه آموزش تئاتر است و بایستی اسطوره ای با عنوان «همه چیز ختم به مرکز» در کشور شکسته شود.
وی اظهار کرد: متاسفانه هنوز حال تئاتر کشور خوب نیست؛ آن گاه که کل بودجه تئاتر کشور معادل پول یک بازیگر عرب در ایران است.
فراهانی با اشاره به پیشینه بیش از یک قرن سابقه تئاتر در گیلان ادامه داد: هر تئاتری، ارجمندی های خاص خود را دارد و هیچ محققی قابل قیاس با دیگری نیست.
رئیس شورای داوری تئاتر ایران با تاکید بر تبادل دانش و آموزش در هنر تئاتر افزود: تنها راه نجات ما تکیه بر داشته های فرهنگی سرزمینمان است.
نمایش «خون و گل سرخ» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد فراهانی با هنرمندی بیش از 30 هنرمند تئاتر از بیست و هشتم بهمن ماه بر صحنه تئاتر گیلان در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت اجرا می شود. تئاتر یادشده پیش از این در تهران و اراک روی صحنه رفته و مورد استقبال مخاطبان هنر تئاتر قرار گرفته است.

۲ نظر:

fariba گفت...

باید از استاد فراهانی پرسید حال چه چیز ما خوب است که به تتاترش برسه ...انموقع که حال تتاتر ماخوب بود همه چیز ما خوب بود....شاد زی

Unknown گفت...

فریبا خانم بی انصافی نکنید ما خیلی موارد داریم که در آن زمینه ها حالمان نه تنها که خوب است بشکن بشکن بشکن میزنیم ودیگران نمیبینند البته همه بشکن نمیزنند آنهایی که ملاحظه بفرمایید:
چند دقیقه آخرینش 6500 میلیارد تومان وامی بود که طرف گرفته وبه خارج برده این یکی دیگر حتما وارد کانادا ودبی شده است برای کارتن خوابها ببینید آدم خیر هنوز هست هر هفته ماه یکی دو تا چند صد میلیاردی وچند صد هزار میلیارد دلاری صدایش میپیچد در رانت خواری در قاچاق انواع واقسامش در 10 میلیون بیسواد در گریز مالیاتی خصوصا آنجاهایی که زیر نظر روحانیون محترم وعالی قدر اداره میشوند اعتیاد فحشا کودکان کار گرانی حل بزرگترین مشکل بشریت نخواندن زنان وننواختنشان ارشاد خواهرانمان در خیابانها ونواختن مهربانانه خط قرمزی ها وهنوز میتوان بسیار شمرد یادم رفت رشد اقتصادی چشم گیر تولیدات بچه های قابل صادرات در ده های بعد به کرات دیگر اینهم از وضع عالی اقتصادی است باید حداقل هر ایرانی 5 بچه داشته باشدمانند هر ایرانی هزار متر زمین قول داده شده وآخرینش را هم یکی از بزرگترین مغزهای نظامی مان فرمودند این است که غرب را تحریم کنیم تا حالی ازشان بگیریم که تا سامره بدوند .شما تنها نیمه خالی را نبینید دنیا به اینهمه دانایی وفهم وتدبیر مان وشادابی آخ که دیگر این شادابی جامعه شاداب دیگر نگفتنی است از بس مردم خوشحالند از هر 4 نفر به گفته مقامات یکی در عالم هپروت بشکن میزند حسرت بخورند تاتر موسیقی سینما تلویزیون هنرمندان پیر وفرتوت که از بهترین ها در جهان است درپایان درود فراوانم به بهزاد فراهانی گرامی