۱۳۹۳ آبان ۵, دوشنبه

جمشید مشایخی مقابل دوربین «همه چیز آنجاست» رفت

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» با اعلام تصویربرداری 29 قسمت این سریال از آغاز پخش آن در صورت ضبط 35 قسمت خبر داد.

داوود هاشمی تهیه کننده سریال «همه چیز آنجاست» که برای پخش از ابتدای آذرماه از شبکه سه آماده می شود، درباره آخرین وضعیت این سریال به خبرنگار مهر گفت: تا به حال ضبط 29 قسمت به پایان رسیده و تصویربرداری سریال در حال حاضر در یک کلانتری در بلوار ارتش ادامه دارد.
وی افزود: بازی جمشید مشایخی هم چند روزی است شروع شده است و خوشبختانه او در سلامت جسمانی خوبی به سر می برد و سکانس های بسیار خوبی هم با بازی شان ضبط شده است.
این تهیه کننده درباره وضعیت فیلمنامه و تعداد قسمت های تدوین شده توضیح داد: فیلمنامه سریال هم به قسمت 35 رسیده است و تدوین هم همگام با تصویربرداری پیش می رود. ضمن اینکه دوباره به قسمت های اول برگشتیم و سکانس های ناقص را کامل کردیم تا تصاویری که نیاز است به کار اضافه شود. ضبط این بخش ها و تدوین در حال انجام است.
هاشمی تأکید کرد: تلاشمان این است تا قبل از شروع پخش، حداقل 35 قسمت از سریال را به طور کامل آماده کنیم و بقیه آن حین پخش تولید شود.
«همه چیز آنجاست» به تهیه کنندگی داوود هاشمی و شهرام شاه حسینی در 50 قسمت 40 دقیقه ای با بهره گیری از 22 بازیگر ثابت و بیش از 60 بازیگر مهمان داستان هایی خانوادگی را روایت می کند و برای پخش از شبکه سه سیما آماده می شود.

هیچ نظری موجود نیست: