۱۳۹۳ مهر ۲۰, یکشنبه

خاطره ها 406/ هفته پیش ناصر ملک مطیعی کلاه فروشی که اولین بار به او کلاه شاپو داده بود، در خیابان دید و پنجاه تومان به او داد!

یکی از جالب ترین واقعه زندگی ناصر ملک مطیعی، در هفته پیش برخورد با کلاهدوزی بود که اولین بار یک کلاه شاپو برای او درست کرد.

می دانید که کلاه شاپو در زندگی هنری ناصر ملک مطیعی نقشی عجیب و استثایی داشت. ناصر بار دوم فقط و فقط به کمک کلاه توانست آن جاذبه عجیب را در تماشگر سینمای فارسی به وجود بیاورد. حتی کار به جایی کشید که ناصر فقط بخاطر گذاشتن کلاه شاپو به سرش در یک فیلم 50000 تومان بیشتر دستمزد می گرفت. پیرمردی که ناصر هفته پیش او را دید به یادش آورد که اولین بار وقتی ناصر در مغازه او کلاهی به سرش گذاشت به او گفته بود این کلاه عجیب به هیکل و قیافه شما جور است و ناصر خندیده و گفته بود همه کاسب ها برای فروش جنسشان یک چنین تعریف هایی دارند، اما آن مرد در جوابش گفت: این یکی از آن تعارفها نیست.
به هر صورت کلاه فروش حالا آدم پیر مردی شده است و ناصر وقتی به طور تصادفی با او برخورد کرد خوش و بشی انجام داد و دست کرد تو جیبش و یک اسکناس 50 تومانی به آن مرد داد و گفت: واقعا حرف آنروزت حرف کاسب مابآنه ای نبود. کلاه فروش  نیز صورت ناصر را بوسید و خیلی از او تشکر کرد.
 

هیچ نظری موجود نیست: