۱۳۹۳ شهریور ۱۸, سه‌شنبه

من زنده ام! / نشریات زرد از نگاه محمدعلی کشاورز

تلفن را برمی داریم تا در تماس با یکی از پیشکسوتان بازیگری که این روزها حالش چندان هم خوب نیست، وضعیت جسمی و روحی اش را جویا شویم.

بعد از شنیده شدن چند بوق آزاد، صدای آشنایش به گوش می رسد و اولین جمله ای که می گوید، این است: من زنده ام!
محمدعلی کشاورز که چندین بار نسبت به انتشار خبر نادرست درگذشتش توسط رسانه ها گله مند شده است، درباره نشریات زرد و دیدگاهی که به عملکرد آنها دارد اینگونه می گوید: همان طور که با مسائل دزدی در جامعه برخورد می شود، با افراد شایعه ساز هم باید همان رفتار را بکنند و آنها را محاکمه کنند.
این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص مطرح کرد: به نظرم رسانه ای که با اخبارش هنرمندان را ناراحت می کند، باید مقابلش را گرفت؛ چراکه کارش خیلی زشت است و حتی با عذرخواهی هم درست نمی شود و باید با آنها برخورد جدی شود و حتی نیروی انتظامی وارد عمل شود.


محمدعلی کشاورز

وی در این زمینه تاکید کرد: متاسفانه این مسائل در حال حاضر در مملکت ما به دست عده ای افتاده است که هر کاری دلشان می خواهد می کنند و هر شایعه ای را به راه می اندازند.
کشاورز سپس به شایعه خبر درگذشت خود اشاره کرد و گفت: بابت شایعه ای که اخیرا برایم درست کرده بودند شکایت کردم ولی هنوز هم به نتیجه نرسیدم. شایعه مُردن من در تمام رسانه های داخلی و خارجی منتشر شده بود و مرا تاکنون چندین بار کُشتند. بعد از آن شایعه تمام دوستانم با من تماس گرفتند و فکر کردند واقعا من مُردم!
او تاکید کرد: دوست داشتن هنرمندان، تنها کافی نیست بلکه یکی از راه های دوست داشتن هنرمندان این است که مقابل این شایعات غلط را بگیرند.
این هنرمند قدیمی در پایان با بیان اینکه چهار سال است از عرصه هنر دور افتاده است، به حال عمومی این روزهایش اشاره کرد و گفت: هنوز زنده ام اما حالم خیلی خوب نیست و درد کمر و پاهایم مرا اذیت می کند؛ امیدوارم هرچه زودتر حالم بهتر شود.

۱ نظر:

جلال کدر گفت...

استاد انشالا سلامتی ی کامل تان به زودی برگردد وشما را در عرصۀ تلویزیون وسینما ببینیم ؛
اما فعلاً کمتر چای بخور ،
هرعکسی از شما دیدیم یک استکان یایک نیم لیوان چای مقابل شماست .
چایِ زیاد، خطرناکه !!!