۱۳۹۳ شهریور ۸, شنبه

داریوش ارجمند: نقش «فردوس» را ایرج قادری به من پیشنهاد داد

داریوش ارجمند با پایان یافتن پخش «ستایش»، به علت حضورش در این سریال و ویژگی های نقشی که چند سال مخاطبان تلویزیون را با خود همراه کرد، اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، بازیگر نقش «حشمت فردوس» در مجموعه تلویزیونی «ستایش 2» با پایان یافتن سری دوم این سریال درباره علت و نحوه حضورش در این پروژه گفت: نقش «حشمت فردوس» را مرحوم ایرج قادری به من پیشنهاد داد. زمانی که قرار بود خودش کارگردانی این سریال را بر عهده بگیرد و آن زمان ها هم بیماری اش در حال شدید شدن بود. من پیشنهاد او را پذیرفتم به شرط آن که نقش من نقش اول کار باشد و در قراردادم هم تأکید کردم که اگر کارگردان تغییر کند من می توانم از بازی در سریال انصراف دهم. کار کردن با آقای قادری را دوست داشتم زیرا اولین سریالی بود که دست گرفته بود و به تشخیصش در انتخاب بازیگر برای نقشی خص باور داشتم.

داریوش ارجمند

وی ادامه داد: وقتی متن را خواندم با وجود این که کامل نبود، شخصیت فردوس را دوست داشتم. من پیش از آن با نویسندگان مطرحی کار کرده بودم اما متن آقای مطلبی من را جور دیگری تکان داد و تحت تأثیر قرار گرفتم. در فیلمنامه ایشان انرژی فوق العاده  حس می شد. این نقش لحظات بی تفاوتی نداشت. فردوس آدم جدی بود و بک گراند شگفت انگیزی داشت و نویسنده استادانه به آن پرداخته بود.
این بازیگر در پایان اشاره کرد که سکانس پایانی سری دوم سریال «ستایش» را که در پارک می گذشت بیشتر از باقی سکانس های سری دوم سریال دوست دارد.
پخش سریال «ستایش 2» در 26 قسمت 50 دقیقه ای آخر مرداد ماه از شبکه سه سیما به پایان رسید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خدا بیامرز آقای قادری رو خدا آقای ارجمند رو هم 120ساله کنه واقعا هر دوشون هنرمند واقعی اند برعکس خیلی ها که سالی چند بار ازشون تقدیر میشه اما هیچی براشون نیست