۱۳۹۳ مرداد ۲, پنجشنبه

پروانه نمایش «نقش نگار» بدون حذف ناصر ملک مطیعی صادر شد

پروانه نمایش فیلم بدون حذف ناصر ملک مطیعی و حتی چند ثانیه از فیلم صادر شده و قرار است در اکران دوم عید سعید فطر به نمایش دربیاید.

به گزارش مردم سالاری، سعید شمی (مجری طرح این فیلم) با اعلام این مطلب افزود: پروانه نمایش فیلم بدون حذف ناصر ملک مطیعی و حتی چند ثانیه از فیلم صادر شده و قرار است به زودی فیلم توسط داریوش بابائیان به نمایش دربیاید.
وی با اشاره به اینکه این فیلم یک قصه کاملا اجتماعی دارد، گفت: متاسفانه درباره حضور ناصر ملک مطیعی حساسیت هایی وجود داشت که به جا نبود. این حساسیت ها از آنجا ناشی می شود که بسیاری از رفتارهای ما و بعضی مدیران در حوزه فرهنگ به جای آنکه ریشه ای باشد، سلیقه ای است.
داریوش بابائیان (پخش کننده فیلم) نیز با تایید نمایش این فیلم گفت: به احتمال فراوان فیلم نقش و نگار در برنامه دوم عید سعید فطر اکران می شود.
در فیلم نقش و نگار علاوه بر ناصر ملک مطیعی بازیگرانی چون بهرام رادان، آتیلا پسیانی و الهه حصاری حضور دارند. این فیلم بازگشت ناصر ملک مطیعی به سینما بعد از سی و چند سال است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خبر خوبي است
اما ببينيد ما چقدر اوضاع شيرتوشير است که انتظار داريم تصوير يک از بهترين هنرمندان کشورمان سانسور شود. وقتي سانسور نمي‌شود خوشحال مي شويم!