۱۳۹۳ خرداد ۲۸, چهارشنبه

بهمن فرمان آرا با «مردی برای تمام فصول» در تئاتر

حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی در دیدار با بهمن فرمان آرا اظهار امیدواری کرد که نمایش «مردی برای تمام فصول» در نیمه دوم سال 93 اجرا شود.

به گزارش ایسنا، صبح امروز 28 خردادماه، بهمن فرمان آرا همراه رضا کیانیان بازیگر درباره ی اجرای نمایش «مردی برای تمام فصول» با حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار، طاهری با تشریح وضعیت تئاتر کشور و تلاش های صورت گرفته در جهت ارتقای وضعیت کیفی تئاتر، عنوان کرد که این مرکز از حضور تمام بزرگان هنر ایران در کنار هنرمندان جوان استقبال می کند.
در ادامه، فرمان آرا با اشاره به علاقه مندی خود مبنی بر اجرای یک نمایش در سال های گذشته، اظهار کرد: با ترجمه دوباره «مردی برای تمام فصول» این اثر در آینده نزدیک اجرا شود.
وی افزود: برای اجرای نمایش فقط به دنبال حمایت معنوی اداره کل هنرهای نمایشی هستم، زیرا «مردی برای تمام فصول» پایبندی به اصول و اخلاق را تبلیغ می کند که عدم توجه به این امور، از معضلات امروز جامعه ماست.
رضا کیانیان نیز که در این جلسه حضور داشت، با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات دولت در تأمین منابع مالی هم شأن هنرمندان تئاتر، لزوم ایجاد شرایط و تسهیل در ورود بخش  خصوصی به این حوزه ی فاخر، اما مهجور را اولویت دانست و بر لزوم آن تأکید کرد.
در پایان این جلسه، حسین طاهری با اشاره به این که اداره کل هنرهای نمایشی تمام تلاش خود را در جهت همدلی و همکاری با هنرمندان به کار بسته است، اظهار امیدواری کرد که شرایط لازم برای اجرای «مردی برای تمام فصول» در نیمه ی دوم سال فراهم شود.
پیش از این نیز داوود میرباقری در دیدار با طاهری برای اجرای تئاتر به توافقات اولیه رسیده بود.

هیچ نظری موجود نیست: