۱۳۹۲ اسفند ۲, جمعه

آفرین: نیاز جامعه ما ساخت فیلم هایی سرشار از امیدواری است

آفرین که برای نخستین بار در فیلمی نقش مادر یک شهید را بازی می کند، گفت: به نظرم نیاز جامعه ما در حال حاضر ساخت فیلم هایی سرشار از امیدواری است.

به گزارش فارس، فیلم «خانه ای کنار ابرها» از جمله فیلم هایی بود که امسال موفق شد نظر اهالی سینما، منتقدان و نیز داوران سی و دومین جشنواره فیلم فجر را کسب کند. در این فیلم آفرین (صغری عبیسی) در نقش یک مادر شهید ایفای نقش کرد.
وی در خصوص ایفای این نقش در فیلم «خانه ای کنار ابرها» گفت: در ابتدا که نقش مادر در این فیلم به من پیشنهاد شد، علاقمند بودم این نقش را ایفا کنم اما به قطعیت نرسیده بودم. بعد، فیلمنامه را خواندم و پس از آن دوست داشتم کارگردان را ببینم وقتی ایشان را دیدم و با او صحبت کردم یقین حاصل کردم که می خواهم در فیلم آقای دهقانی اشکذری بازی کنم.
وی ادامه داد: این نخستین حضور من در نقش مادر یک شهید بود که برای خودم حضور در این نقش خیلی راضی کننده بود و خوشحالم که این نقش را ایفا کرده ام.
او می گوید:  همه این فیلم پر از خاطرات خوب بوده و خیلی دوست دارم این فیلم در اکران نیز دیده شود. به نظرم فیلم «خانه ای کنار ابرها» سرشار از امید است.
این بازیگر سینما در پاسخ به اینکه چطور می توان به شاخصه های سینمای امید رسید، اظهار داشت: به نظرم نیاز جامعه ما در حال حاضر ساخت فیلم هایی سرشار از امیدواری است. فیلمسازان باید سعی کنند فیلم های امیدوار کننده بسازند و مخاطبان نیز با استقبال و توجه به این فیلم ها، شرایط را برای ایجاد انگیزه بیشتر فیلمسازان برای ساخت فیلم هایی از این دست بیشتر کنند.

هیچ نظری موجود نیست: