۱۳۹۲ بهمن ۱۲, شنبه

حبیب روشن زاده و سهراب اخوان، یاران 50 ساله

جوانان: درست 50 سال است که سهراب اخوان با حبیب روشن زاده رفاقت دارد.
این دو چهره سرشناس و با سابقه ترین برنامه سازان رادیو تلویزیون، از سازمان را دیو تلویزیون ملی ایران دوستی و همکاری خود را آغاز کردند.
روشن زاده به عنوان گزارشگر و مفسر ورزشی و سهراب اخوان به عنوان کارگردان و تهیه کننده برنامه، از 50 سال پیش زیر یک سقف از کانال حبیب ثابت و بعد سازمان رادیو تلویزیون کار می کردند و از سی و چند سال پیش که ایران را ترک گفتند همچنان دوستی خود را حفظ کرده اند و هنوز هر دو در زمینه رادیو تلویزیون فعال هستند.

حبیب روشن زاده و سهراب اخوان

۵ نظر:

س - بهادری گفت...

سلام

قدیمی های دوست داشتنیُ عزیز

جناب آقایان مجتبی نظری، لارنگی ،رجبی ، خسرو شیری وآقای امینی و دیگران ، دستتان درد نکند .
از این عکس روشن زادۀ عزیز ذوق زده شدم، سی وپنج سال بود عکس جدیدی ازاین عزیز دوست داشتنی ندیده بودم خیلی عکس جالبی است بخصوص که ماشالا هیچ تغییر ی نکرده وهمچنان خوشگل و سرحال هستش . امیدوارم همیشه سلامت وسر حال باشد درود بر رفاقتی اینچنین ودرود بر سهراب اخوان؛
اگر بشود یک مصاحبۀ طولانی(چند قسمتی ) با این دو عزیز انجام بدهیدخیلی خیلی خوب می شود .بازهم اگر ازاین عکس ها داشتید در مجله بگذارید.

ممنون ، متشکر و سپاسگزار هستم
دست همگی تان را می بوسم
خدا نگهدارتان

محسن از کرمانشاه گفت...

با سلام واحترام
نشریه اینترنتی قدیمی ها
امید که تا به آخر موفق وسربلند باشید هم اینگونه که هستید.

از انتشار مطلب وتصویر زیبای حبیب ا.. روشن زاده متشکرم به قول این دوست عزیز آقا یا خانم بهادری - روشن زاده ماشاالا هیچ تغییر ی نکرده وهمچنان خوشگل و سرحال است - در نگاه من درخشش و نشاط ِزندگی در چشمانشان پیداست . درود بر روشن زاده
من هم با ایشان موافقم : اگر گفتگویی هم با ایشان بشود بیشتر ما را مدیون خوبی هایتان خواهید کرد
خدا حافظ تان باشد .

مرتضی تهرانی گفت...

سلام دوستان

چقدر این آقا خوش تیپ و با وقار و باشخصیت هستن .
والا حیفه یک مصاحبه ای با این مفسر متشخص دوست داشتنی نکنین !!

ناشناس گفت...

سلام

سُهراب اخوان تهیه کنندۀ قدیمی تلویزیون ِآن زمان عامل برنامه های بسیارجذابی برای مردم آن روز (نسل قدیمی امروز) بود، ایکاش برنامه سازی های قدیمی به عنوان تاریخچۀ تلویزیون در ایران در یک فیلم مستند ساخته می شد وپخش و نگهداری می گردید.

امیدوارم که خداوند عُمر طولانی به این دو دوست عطا کند و این یاران دوست داشتنی وخدمت گزار به ایران وایرانی ، همیشه سلامت باشند وروزی در ایران آنها را ببینیم .

ثریا ثابتی شبستری گفت...

چقدر این آقا واقعا ً خوشگل و با وقا ر ، خوش تیپ وماشالا سرِ حال هستند ؛
از روزی که این عکس روگذاشتین به این شباهت ایشان با فردین فکر می کنم خیلی چشمانشان شبیه فردین است خدا این عزیز را برایمان نگهدارد.

متشکر از قدیمی ها