۱۳۹۲ دی ۲۷, جمعه

آلبوم «خانه دوست کجاست» با وجود اعتراض علیرضا افتخاری منتشر شد

آلبوم «خانه دوست کجاست» تازه ترین آلبوم علیرضا افتخاری که وی آن را در حد یک اتود دانسته بود با اشعاری از سهراب سپهری در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

به گزارش فارس، میثم دهقان مدیر عامل شرکت بین المللی «نیم رخ» که انتشار این اثر را برعهده دارد،با اعلام این خبر درباره جزئیات آلبوم گفت: علیرضا افتخاری در «خانه دوست کجاست» اشعار سهراب سپهری را خوانده که با آهنگسازی و تنظیم مهدی تاری همراه است،حسین جمال تیز تهیه کنندگی این آلبوم را انجام داده است.
این آلبوم موسیقی شامل 8 قطعه به نام های آب را گل نکنیم، نشانی (خانه دوست کجاست)، واحه ای در لحظه، گلستانه، آفتابی، سوره تماشا، موسیقی و دکلمه زیر باران است که از دیروز یکشنبه 22 دی ماه، توسط پخش «سیما شهر» به صورت گسترده در سراسر کشور منتشر شده است و علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری مراجعه نمایند.
«خانه دوست کجاست» با نوازندگی همایون نصیری، داوود ورزیده، کریم قربانی، بابک کوهستانی، آزاد میرزاپور، علی درویش نوری، فرشاد صارمی، مهدی تاری، کامبیز گنجه ای، نیما جمال، فرزاد صارمی و امیرحسین بلند نظر تولید شده است.
علیرضا افتخاری تاکنون خوانندگی بیش از 60 آلبوم موسیقی را بر عهده داشته است و در سال 1389 موفق به اخذ نشان چهره های ماندگار گردید.
لازم به ذکر است علیرضا افتخاری نسبت به نحوه عرضه این آلبوم به شدت انتقاد کرد و اذعان داشت که گمان می کرده است چنین اثر هنری در قالب یک پروژه عظیم ملی تولید می شود و کاری را که  عرضه شده است تنها در حد یک اتود می داند و به خاطر انتشار  آلبوم به این شکل از روح سهراب طلب بخشش کرده بود.

۱ نظر:

بهروز (همراه همیشگی‌) گفت...

صدایت آسمانی و نامت جاودانیست...
علیرضا افتخاری... استاد موسیقی‌ پارسی...

جناب مجتبی خان نظری، با کسب اجازه از شما،
نرم افزاری هست با نام افتخارینامه، که دربردارنده ی دانشنامه ای موسیقایی
از کارنامه درخشان و متنوع علیرضا افتخاری تا به امروز می‌باشد.
لینک آنرا با اجازه ی شما اینجا قرار میدهم تا دوستداران نوای ایشان،
در صورت تمایل آنرا دریافت نمایند.

http://s5.picofile.com/file/8109421400/Eftekharinameh.exe.html

سپاسگزارم.