۱۳۹۲ دی ۳۰, دوشنبه

داوود رشیدی: در صدا و سیما بزرگ شده ام

داوود رشیدی می گوید: من در صدا و سیما بزرگ شده ام. از 17 - 18 سالگی کارمند صدا و سیما بوده ام و حالا هم که 22 - 23 سالم هست، باز هم کارمندش هستم. (با خنده)

این هنرمند در خصوص لزوم برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: اصولا برگزاری هر جشنی در صدا و سیما خوب است و همین که هنرمندان بیایند و همدیگر را پس از سال ها ببینند خیلی کار خوبی است.
رشیدی تاکید کرد: برگزاری هر جشنی از جمله جشنواره ای مثل جام جم که هنرمندان را دور هم جمع می کند، خوب است. تا باشد، جشنواره باشد؛ چرا که در چنین جشن هایی همه می خندند و همین که خنده هنرمندان را می بینیم، برایمان کافی است. وقتی هنرمندان را بعد از سال ها می بینم واقعا خوشحال می شوم.
این بازیگر با اشاره به کارهای جدیدش در حوزه تئاتر گفت: «مثل باران می باره» جدیدترین کارم در تئاتر است که در حال حاضر هم مشغول ترجمه نمایشنامه ی این کار هستم و فکر می کنم ظرف چند روز آینده ترجمه آن را به پایان برسانم.
رشیدی که در سریال هایی چون «هزار دستان»، «گل پامچال»، «تنها ترین سردار»، «مختارنامه» و... ایفای نقش داشته است، در پایان درباره جدیدترین کارهایش در تلویزیون یادآور شد: پیشنهادهای زیادی برای حضورم در تلویزیون شده است، اما پیشنهادها خوب نبوده و آنها را دوست نداشتم.

هیچ نظری موجود نیست: