۱۳۹۲ آبان ۹, پنجشنبه

داریوش مهرجویی: حضور ناصر ملک مطیعی در سینمای ایران، یک حرکت پست مدرن است!

داریوش مهرجویی گفت: ناصر ملک مطیعی از بازیگران حرفه ای و باتجربه ایران است که به میل خود سال ها از سینما دور بوده است.

به گزارش کافه سینما، داریوش مهرجویی درباره بازگشت داریوش مهرجویی به سینما به خبرنگار سینمایی برنا گفت: ناصر ملک مطیعی از بازیگرهای حرفه ای و موفق سینمای ایران است که سال ها از سینما دور بود.
وی در ادامه افزود: ملک مطیعی سال ها برای سینمای ایران زحمت کشیده است و هیچ گونه خلافی هم انجام نداده بود و به میل خود سال ها از سینما فاصله گرفته بود.
اگر قرار باشد فیلمی بسازم و نقشی مناسب ایشان داشته باشم قطعا از حضور او در فیلم هایم استفاده می کنم.
مهرجویی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید ملک مطیعی سنش برای ایفای نقش بالا رفته و شاید توانایی های لازم را نداشته باشد؟ گفت: ملک مطیعی بازیگر بسیار حرفه ای است و یک بازیگر حرفه ای در همه حال می تواند از عهده نقش هایی که به او محول می شود برآید. وی با بیان اینکه عوامل مختلفی در رشد سینما تاثیرگذار هستند، افزود: رشد سینما به حضور یک یا دو بازیگرحرفه ای معطوف نمی شود زیرا سینما جریانی است که توسط فیلمساز، نویسنده، بازیگر و... شکل می گیرد و در رشد آن همه عوامل تاثیرگذارهستند.
مهرجویی همچنین گفت: حضور بازیگرانی چون ناصر ملک مطیعی در سینمای ایران، یک حرکت پست مدرن است که می تواند در رشد سینما تاثیرگذار باشد اما تنها مولفه نیست.

گفتنی است، ناصر ملک مطیعی بعد از 35 سال دوری از سینما با فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی به سینما بازگشت که این بازیگر در مراسم رونمایی از این فیلم گفت: درست است که سال ها از معشوقم سینما دور بودم از فکر و اندیشه ام در طول این سال ها در پی سینما بوده است. از اینکه می بینم مردم این طور به حضور من علاقه نشان می دهند احساس بسیار خوبی دارم و شگفت زده شده ام.

هیچ نظری موجود نیست: