۱۳۹۲ خرداد ۸, چهارشنبه

سیروس الوند به دنبال سرمایه گذار برای «عاشق شدی، بیا»

سیروس الوند گفت: برای ساخت فیلم سینمایی «عاشق شدی، بیا» به دنبال یک سرمایه گذار هستم.

این کارگردان سینما در گفت و گویی با ایسنا، بیان کرد: این روزها مشغول نوشتن سناریویی با نام «عاشق شدی، بیا» هستم که دارای مضمون اجتماعی است و به موضوع عشق زمینی و عشق آسمانی می پردازد.
کارگردان فیلم «یک بار برای همیشه» با اشاره به اینکه سناریوی جدیدش «عاشق شدی بیا» نام دارد، گفت: در حال حاضر به دنبال یک سرمایه گذار برای ساخت این پروژه سینمایی هستم و پس از پایان نگارش فیلمنامه درخواست پروانه ساخت خواهم داد.

الوند که پس از گذشت سه سال می خواهد فیلم جدیدی را بسازد، افزود: من و فیلمسازانی همانند من، همیشه در بخش خصوصی کار کرده ایم، اما بخش خصوصی در سال های اخیر تقریبا تعطیل شده است و تولیدات بخش دولتی هم بری افراد خاصی است؛ به همین دلیل ما در برزخ افتاده ایم. این در حالی است که حاضر به ساخت هر فیلمی نیستم و ابتدا باید خودم فیلم نامه را دوست داشته باشم تا بتوانم آن را بسازم. سیروس الوند که با فیلم «یک بار برای همیشه» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شده بود، فیلم های سینمایی دیگری از جمله «چهره»، «ساغر»، «دست های آلوده»، «مزاحم»، «تله»، «زن دوم»، «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» و  «پرتقال خونی» را در کارنامه فیلم سازی خود دارد.

هیچ نظری موجود نیست: