۱۳۹۱ اسفند ۲۶, شنبه

تلویزیون جهانی ITN (ایران) و برنامه های نوروزی متنوع


قدیمی ها - علی رجبی: تلویزیون ITN (ایران) یکی از تلویزیون های جهانی فارسی زبان می باشد که توانسته با مشکلات زیاد هنوز خود را همچون گذشته پر کار و فعال نشان دهد.

این تلویزیون امروزه برای ببیندگان خود برنامه های نوروزی زیبایی متناسب با ذائقه های مختلف در دست تهیه و ضبط دارد و حمید شبخیز مدیریت این تلویزیون ضمن تبریک فرار رسیدن سال نو در رابطه با برنامه های نوروزی خود به مجله اینترنتی قدیمی ها گفت: برنامه های نوروزی تلویزیون ITN هم اکنون با حضور بسیاری از هنرمندان در حال ضبط هست و بسیاری از برنامه های مختلف که شامل مصاحبه با هنرمندان محبوب می باشد ضبط گردیده است. از این هنرمندان می توان به لیلا فروهر، معین، داریوش، اسی، منصور، عطا، ستار و بسیاری دیگر از هنرمندان اشاره کرد.
تاریخ و زمان پخش برنامه های نوروزی از یکشنبه 27 اسفند ماه تا سه شنبه 28 اسفند ماه به صورت ضبط و تکرار از ساعت 8 صبح تا 8:30 شب شروع خواهد شد ولی برنامه های زنده که به صورت 48 ساعته خواهد بود  از 28 اسفند ماه تا لحظه تحویل سال 1392 ادامه خواهد داشت و در ضمن بسیاری دیگر از برنامه ها در تعطیلات نوروزی به سمع و نظر بینندگان خواهد رسید. لازم به ذکر است تلویزیون ITN هم اکنون بر روی ماهواره هاتبرد فرکانس زیر قابل مشاهده می باشد.
11642
27500
افقی
3/4

محمد رضا موذنی ،ژینوس حکاک ،اَزیتا شیرازی و لیلا فروهر


اسی، سارا و منصور

هیچ نظری موجود نیست: